- Valami baj van?- néztem rá döbbenten.
- Nem az nincs. Kérem jöjjenek velem!- egymásra néztünk Kevinnel, majd Monika után mentünk.
- Nos, miről van szó?- ültünk le az irodájában.
- Szeretném elmondani,hogy ez nem egy átlagos gyermek otthon. Évente,mert hogy sok gyermek kerül ide, csinálunk ugyan ilyen teszteket. Még pedig azért,mert vannak olyan gyerekek ,akinek születik testvérük, féltestvérük, akiről nem tudnak. Az ide került árvák pedig felnőnek,és azt hiszik egyedül vannak. Mi úgy gondoltuk, ha van esély arra, hogy együtt lehessenek, és támogassák egymást a testvérek, rokonok,mi mindent megteszünk. Megcsináljuk a DNS tesztet minden évben,ahogy idén is. Most viszont olyan történt,amire én nem számítottam. - magyarázott nekünk.
- Mi? Micsoda? Miért érint ez minket?- kérdezte türelmetlenül Kevin.
- Előbb elmondanám a legjobb hírt, amit várnak. Bella tényleg az ön gyermekük, és még a mai nap haza vihetik.- erre felcsillant a szemem, és boldogság öntötte el a szívem.
- Komolyan? Úristen, köszönöm.- mondtam boldogan.
- Van még valami. A tesztek alapján, a kislánynak van két féltestvére az intézményben.- nézett ránk felváltva,mi pedig döbbenten néztünk rá.
- Én nem szültem azóta. Kevin?- néztem rá.
-Én se szültem. Vagyis nem tudok róla. Már mint hogy lenne gyermekem Bellán kívül.- magyarázott össze vissza.
- Pedig az ön gyermekei. Uram tudja kitől vannak?- néz Kevinre.
- Lisa óta csak Emilyvel voltam együtt, senki mással.
-Emily gyerekeket szült neked, és nem tudsz róla?- nézek rá hitetlenkedve.
- Egy éve annak hogy elhagyott. Honnan tudnák róla?- válaszolt.
- Az ikerpár két hónapja került ide hozzánk a kórházból. Az anyjuknál nem volt irat, nem mondott semmit. A szülés közben komplikáció lépett fel, és nem tudták megmenteni a hölgyet.- mondta el.
- Jézusom. Emily halott?- döbben le Kevin, ahogy én is.
- Sajnos igen.- néz együttérzőn Monika.
- A gyermekeimet láthatom?- tette fel a kérdést Kevin.
-Természetesen. Sőt, mivel az édes apja a két babának, már ma haza is viheti őket.- mondta el az igazgató nő. Kevin teljesen kétségbe esett,ez látszott rajta.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...