Miután kifacsarta belőlem az életet is, anyámékkal kellett szembe néznem. Persze az első dolguk az volt, hogy Amynek gratuláltak. Azután fordultak hozzám. Apám szorosan ölelt magához. Áradt belőle a szeretet és a megnyugvás. Hiányoztam neki.
Őt követte anyám. Nála is éreztem ugyan azt,mint apámnál. Nem is kételkedtem abban hogy hiányzom nekik,csak abban hogy eltudnak fogadni. Eltolt magától,éppen csak annyira, hogy közelebbről is szemügyre vegyen.- Örülök hogy újra látlak - mosolygott rám. - de,nem örülök annak az izének az orrodban és hogy befestetted a hajad.- nos, anyám semmit sem változott.
- Anya, hagyd már!- szólt rá Amy.- 2 éve nem láttad,inkább örülj hogy itt van.- erre anyám csak kedvesen rám mosolygott. A szeme beszélt helyette. Örült hogy lát és boldog volt de,volt ott egy kis bűnbánat is. Mindentől függetlenül, a haragom nem szállt el. Lehet hogy én döntöttem úgy, hogy nem beszélek róla, és magam mögött hagyom a múltat de, a haragot nehezebb lenyelni.
Kevinnel és Emilyvel az oldalamon érkeztem meg a szüleim házához, ahol az eljegyzési bulit tartották. Úgy tudom ez anyám ötlete volt,ugyanis őt kérte meg David,hogy segítsen neki a megszervezésben. Anyám pedig, mért is ne, ide szervezte.
- Biztos hogy jól vagy?- aggodalmaskodott a párom.
- Ne kezdjük előröl,légy szíves! Megmondtam hogy kibírom,mert a nővéremről van szó és nem rontom el a napját!- mondtam kissé ingerülten. Nem veszi észre, hogy naponta emlékeztet így is,nem hogy ha szóba is hozza. Még ha így leplezve is teszi.
- Ne veszekedjetek,na! Menjünk érezzük jól magunkat.- tette kezét a vállamra Emily,közben szőke,hosszú haja előre hullott. Aprót bólintottam, majd elindultunk.
A házban is, és az udvaron is voltak emberek. Főleg az udvaron. Disco zene szólt,amit csodáltam. A fiatalok buliztak,az idősebb korosztály,amiből nem volt olyan sok,pedig társalogtak. Anyámat megláttam, és abban a pillanatba el is fordítottam a fejem. A következő pillanatban Amy ugrott a nyakamba.
- Hugicám.- ölelt meg. - Ő itt David barátja Matt.- mutatta be az ismeretlen fekete hajú férfit. Ő az, aki ma bámult.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...