18.

4.4K 256 0
                                    

Mire végeztem a fürdéssel, felöltöztem, és elővettem a vacsorámat - ami egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, vajkrém és szalonna volt - épp csengetett Matt is. A pizsamámban -ami most egy lazább térdig érő nadrág és egy póló - az ajtóhoz siettem de,mielőtt kinyitottam, a hajam megigazítottam.

-Szia. - mosolyogtam rá,
amikor megláttam az ajtóm előtt állva.

-Szia.- húzta ő is mosolyra a száját.- Bemehetek?- vigyorgott,ugyanis csak álltam és néztem csábító ajkait.

-Persze.-álltam félre zavartan.

- Már fürödtem, szóval ha gondolod nyugodtan zuhanyozz le te is.- csuktam utána az ajtót,aztán amikor megfordultam,már levette zakóját. Az étkező asztal székének hát táblájára tette.

-Remek,köszönöm jól esne egy forró zuhany.- mondta fáradtan.

- Nyugodtan érezd magad otthon,én addig vacsizom, vagy várjalak meg vele?- kérdeztem.

- Nem kell,egyél nyugodtan. Megettem a kocsiban, még a délután vásárolt szendvicsemet ide fele jövet.- fintorgott.- Ami valószínűleg már romlott volt.- erre mind ketten felnevettünk.

Elment zuhanyozni, addig vacsoráztam. Felálltam az asztaltól,kezembe vettem a kést meg a vajas dobozt,hogy vissza tegyem a hűtőbe. Hallottam hogy nyílik a fürdőszoba ajtó is,mondjuk a látványra nem voltam felkészülve. Még a kezem is elfelejtette megtartani, amit épp fogott. Matt teste ki van dolgozva. Nem túlságosan,épp annyira amennyire kell. Kevin viszont csak jól tartja magát. Zavarodottan össze szedtem, a földre lehullott vajas dobozt,kést és a szalonna bürkét. Amennyire gyorsan csak tudtam, elpakoltam mindent a helyére,eközben figyelmen kívül hagytam a tényt,hogy Matt valószínűleg jót szórakozik rajtam.

- Jelenleg szabad a vendég szoba,ha szívesebben aludnál ágyban,mint a néhány hete kipróbált kanapénkon,- villantottam fogat. - most aludhatsz oda bent. - mutattam az említett helység felé.

- Tényleg nagyon kényelmes a kanapé de, élnék a vendég szobás lehetőséggel.- mosolygott.

- Oké. Akkor jó éjt. - nyitottam be a szobámba.

- Neked is.- mondta majd becsuktam az ajtót.

Legalább 2 órát forgolódtam az ágyban, mire sikerült elaludnom. Reggel viszont, emiatt majdnem elaludtam. Kapkodva szedtem magam rendbe de, időben megérkeztem a tánc terem elé. Mivel nincs messze gyalog mentem,onnan pedig az egyik anyuka vitt el a versenyre,amin végül a 3. helyezettek lettünk.

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now