Azt est folyamán sikerült jobban megismernem Davidet és Mattet is. Jókat nevettünk a fiúk viccein,régi történetein is. Míg mosogattunk Amyvel,a fiúk benyomtak még egy-egy sört.
-Lisa hol alszik kicsim?- kérdezte David,Amytől. Erre azért én is kíváncsi voltam.
- Mivel Mira írt, hogy későn jön de,a csajt is hozza,így Matt szobájába Mattel, vagy megbeszélik egymás közt, ki alszik a kanapén.- mosolygott kínosan ránk Amy, miután válaszolt Davidnek.
- Figyi,majd én alszok a kanapén. Nem gond.- szólalt meg Matt.
- Dehogy is. Én vagyok a vendég,majd én alszom rajta.- vágtam rá.
- Jaj ne csináld szívesen átadom az ágyam. Egy éjszakát kibírok.- kontrázott.
- Tudod,én is kibírok egy estét egy kanapén.- mondtam.
- Tényleg hagyjuk rájuk. Ágyneműt találtok a folyosó végén található szekrényben.- mondta David, már fel felé tartva a lépcsőn.
- Jó éjt. Hamar találjatok megoldást,későre jár.- köszönt el Amy. Az órára néztem,amin kereken 12óra volt. Természetesen éjjel. Kicsit voltam csak fáradt.
- No, akkor én kihozom az ágyneműmet,és viszek neked tisztát a szobámba.- indult el Matt.
- Jól mondod,a te szobád így én alszom a kanapén.- mentem utána.
- Hé. Addig döntsétek el, míg mi fürdünk!- figyelmeztetett Amy. Utána alszik,és ha mi hangoskodunk kiakad, mert nem tud aludni.
- Oké, akkor a szobámban folytatjuk a vitát.- szólt Matt.
- Nincs min vitázni,mert én alszom a kanapén.- mondtam,miközben bementem a szobába.
- Nézünk valamit míg fürdenek, és eldöntjük ki alszik oda lent?- vigyorog.
-Persze de,ez el van döntve.- állok ki a döntésem mellett.
- Meglátjuk. Nagyon meggyőző tudok lenni. Mit nézzünk?- kérdezte.
- Bármit csak ne horrort.- válaszoltam.
- Pedig a Démonok közt kettőt akartam.- nézett rám.- Oké akkor,Bátor harcos útja?
- Az jó. Szeretem.- huppanok le az ágyra. Matt elindította a filmet,és az ágy végében keresztbe feküdt. Hosszában feküdtem,így a lábamnál a lába volt. Épp hogy nem ért össze,amitől érdekes érzés futott át rajtam,meg egy gondolat. Egy ágyban fekszem vele.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...