Annyira durva volt velem. Nagyon megalázó volt. Hallani a sóhajain hogy mennyire élvezi közben azt hogy nekem fáj, látni az önelégült vigyort a fején amikor már kielégítette vágyait. Végül hozzám vágta a ruháim, eloldozott majd ott hagyott. Felöltöztem és sietve futottam le a lépcsőn.
-Holnap ugyan itt!- kiabált nekem és nevetésben tört ki. Nem tudtam hogy poénkodik,vagy komolyan is gondolja-e de, az biztos hogy engem többé nem lát.
Haza mentem. Kisírt szemekkel léptem be a házba. Szerencsémre senki sem látott meg. A zuhanyzóba mentem. Beálltam a forró víz alá. Az emlékek hatására újra sírásba törtem ki. Fáj a hüvelyem és a hasam alja is. Magáévá tett ilyen durva módszerrel. Undorodom a gondolattól is. Hogy mondjam el ezt Mattnek? Utálni fog miatta, vagy undorodni fog tőlem?
Csendesen a szobámba mentem. Felöltöztem és közben pityeregtem. Lefeküdtem vacsora nélkül. Álomba sírtam magam. Aztán arra ébredtem hogy valaki puszilgat. Kinyitottam a szemem és Matt feküdt mellettem. Szorosan hozzábújtam.
-Mért nem vacsoráztál?- suttogta a fülembe.
- Nincs étvágyam.- mondtam, és észrevétlenül már folyt is egy könnycsepp az arcomon.
- Történt valami? Csak mert ma este senki sem látott.- cirógatta a hátam. Elsírtam magam,mire még szorosabban ölelt. Nem kérdezett, csak csendesen várta hátha mondok valamit.
- Matt én,- kezdtem bele mikor már nyugodtabb voltam.- Willnél jártam. Elmondtam neki hogy nem akarok tőle semmit. Csak ezt akartam, és haza jönni elmondani,hogy többet érzek irántad mint barátság. -Matt csendesen hallgatott.- Willnek azonban nem tetszett a visszautasításom.- sírtam.
-Mit tett veled?- kérdezte ijedten, és idegesen miközben felült.
- Meg, megerőszakolt.- mondtam ki, mielőtt még meggondolom magam.- De kérlek ne tégy semmit!- néztem rá könyörgő szemekkel.
- Mond miért ne kéne most oda mennem és szét vernem a fejét?- mutatott idegesen az ajtó felé.
- Mert akkor börtönbe kerülnél,én meg egyedül maradnék.- néztem szomorúan.
- Akkor csak jelentsük fel!- ült vissza mellém,és megfogta a kezem.
- Nem tudom, nem szeretném.- sütöttem le a szemem.
- Végig melletted leszek. Nem úszhatja meg büntetlenül.- emelte fel a fejem. Egymás szemébe néztünk. Matt közeledni kezdett,majd lágyan megcsókolt.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...