Hetekig nem törődtem senkivel. Pontosabban 3 hete kelek korán, és járok el dolgozni. Vacsora idő után érek haza,így senkivel nem találkozok sűrűn. Több táncórát tartok,több csoportnak. Néhány napig szóró lapoztam,hogy híre menjen a tánctermemnek. Utána már csak várnom kellett. Rengetek felkérés van lánykérésre és sokan jelentkeztek tanulni is. Képzelhetitek mennyi munkám van. Sokat kell próbálni minden csoporttal,mivel különböző rendezvényekre is hívtak,oda pedig több csoporttal megyünk. Jó sok pénz folyik be jelenleg,amiből vehetek magamnak majd egy házat. Na de,nem untatlak titeket. Williammel nem találkoztam azóta. Mondjuk azokkal is keveset akikkel együtt lakok nem hogy vele. Ma is korán keltem a papír munka miatt,hisz azt is meg kell csinálni. Felöltöztem,sminkeltem és lementem a konyhába. Szerencsémre Matt már ott volt.
-Jó reggelt. - köszönt.
- Neked is.- mondtam közömbösen,majd elkezdtem kávét készíteni.
- Ma is korai vagy.- kezdeményezett Matt,miközben rendezgette a papítjait a táskájában.
- Igen,mert beindult a vállalkozásom és foglalkoznom kell vele.- mondtam.
-Gratulálok hozzá.- mondta kedvesen.
- Kösz.- ittam bele a kávémba.
-Figyelj csak! Sajnálom hogy úgy beszéltem veled a múltkor. - állt velem szembe a púlt túl oldalán.
- Nincs semmi baj.- rántottam meg a vállam.
- De hogy is nincs. Azóta alig látunk itthon. Direkt agyon dolgozod magad csak hogy elkerülj.- jött közelebb.
- Hallod szállj már le a földre! Jobb ha tőlem tudod hogy nem körülötted forog a világ!- olvastam be neki,majd elsétáltam mellette. Felvettem a kabátom, és magamhoz vettem a táskám,majd beültem a kocsiba.
A táncteremig meg sem álltam.Épp tíz perce lehet nyitva a pékség,én pedig éhes vagyok. Na meg, kell az energia. Bemegyek,rendelek majd amikor fizetni kell, aprót keresek a tárcámban. Eközben valaki bejön és rendel. Ismerős a hangja de, nem foglalkozok vele csak fizetek. Elveszem a rendelésem és indulnék de, valaki megállít.
-Lisa.- vigyorog a képembe Will.
- Szia.- vigyorgok vissza.- Hát te?- érdeklődök.
-Erre felé dolgozok. Te?
- A szomszédban van a tánctermem. Ott tanítok.- mosolyogtam rá. Kifizette a rendelését és kimentünk végre az üzletből.
- És szerinted engem is megtudnál tanítani táncolni?- vigyorgott.
- Igen, persze. Idő kérdése.- nevettem.
- Melyik nap érsz rá?-álltunk meg a bejárati ajtó előtt.
-Miért?- néztem értetlenül.
- Hát azért, hogy megtaníts táncolni.- mosolygott, én pedig a kulcstartómat birizgáltam.
-Esetleg a hétvégén.- pirultam el gyönyörű szemei láttán.
- Rendben. Megbeszéltük. Most viszont mennem kell. - nyomta meg kocsikulcsát. A háta mögött álló kocsi pedig villant egyet.- Jaj,a számod megadod? Valahogy utol kell érjelek a tánc miatt.- vette elő a telefonját. Elmosolyodtam rajta, és végül megadtam a mobilszámom.
- Akkor majd hívlak.- kerülte meg autóját. Még egyszer rám mosolygott, én vissza rá majd elhajtott.
Arra jutottam a könyvelés során,hogy fel kell vennem egy könyvelőt. Ha így folytatom nem lesz időm tanítani. Ugyanis az első órát le kellett mondanom, hogy végezzek. Tehát fel is adtam egy hirdetést.
A nap további részében táncoltunk. Enni,egész nap csak 3 baconös kiflit ettem. Nincs is nagyon étvágyam mostanában. Haza értem,és egyből a zuhany alá álltam. Nem sokkal később már békésen szunyókáltam.
Így ment ez a következő napokban is. Szép lassan eljött a hétvége. Mára tetettem át a lemondott órát is. Szabad lettem volna, és pihenni akartam. Persze Willel foglalkoztam volna úgy is.
-Igen? - veszem fel lihegve a telefont. Épp táncot tanítottam amikor hívtak.
-Zavarok? Will vagyok.- szól bele a telefonba.
-Oh igen. Vagyis nem zavarsz csak mára tettem át az egyik csoportom de, lassan végzünk. Megcsöröglek ha haza értem jó?- mondtam gyorsan.
-Oké.- válaszolt.
-Akkor szia.
-Szia.- köszöntünk el.
Fél óra múlva már a kocsiba ültem be. Még 30 perc után már kiszálltam belőle. Még a kocsiban megírtam Willnek Amy címét,mert hogy itt fogunk táncolni az udvaron. Elég jó az idő és ma már nem akarok a táncteremben lenni. Na jó, meg még Mattnek is oda akarok vágni ezzel.
A szobámban öltöztem át,amikor az ablakból láttam hogy megérkezett. Felkaptam magamra az előkészített pólót,ami testhez simult,ezzel kiemelve az alakom. Eszembe jut hogy ma még nem is ettem. Lefutottam a lépcsőn és pont meghallottam amikor Matt kérdezi hogy " ez meg ki?". Nem törődve ezzel,kimentem. Köszöntem, majd beljebb invitáltam.
- Hello sziasztok.- köszönt a többieknek.
- Hello.-köszönték szinte egyszerre.
-Amy ő Will,az egyik szomszédod. Táncórát vesz tőlem.- mondtam semlegesen.
-Rendben. Hol?
- Az udvaron.- válaszoltam.
- Tyű az a fekete hajú csávó nagyon nem szimpatizál velem.- kuncogott.
-Igazán? Ne törődj vele.- mondtam már az udvaron de,belül azért örültem.
- Nos akkor mivel kezdjük?
-Nyújtás és bemelegítéssel. Mivel én ma már táncoltam is,csak bemutatom hogyan kell.- álltunk neki.
Először egyszerű lépéseket mutattam neki de, valahogy mindig elesett. Annyit nevettem a bénaságán hogy már fájt a hasam.
- Na mivel eddig semmi sem működött, most lássuk a csípőkörzésed milyen.- erre mint egy fa ide oda rángatózott volna,úgy nézett ki.- Csináld utánam.- álltam háttal neki és a kezeit a csípőmre tettem. Hozzásimultam és mozogni kezdtem,ő pedig utánam. - Na ugye hogy megy.- szólaltam meg és már el is akartam lépni de, nem engedett el. Hátra fordulta amennyire tudtam.
- Ez mind a te érdemed.- mosolygott. A szánk majdnem egybe ért,éreztük egymás leheletét. Közeledett felém, és akkor éreztem hogy testemet elhagyja az erő.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...