Hastane

8.1K 229 19
                                    

Sabah her zamanki gibi Yıldızı uyandırmakla geçti.Tabi en son Azize Yıldızı bırakıp gitmekle tehtit edince kalktı.Hilal aşağı inip kahvaltıya katıldı bir kaç dakika sonra Yıldız ve annesi de gelmişti.Kahvaltısını yaptı Hilal izin istedi sofradan kalktı.Bu gün 
gazeteye gitmesi gerekiyordu.Zaten kaç gündür gidememişti.Hilal apar topar çıkınca Azize var kızda bir haller diye düşündü.Yıldızı da aldı çıktı.

Hilal daha yarı yoldayken başhekimle karşılaştı ve hastaneye gitmek zorunda kaldı.Azize Hilal'i hastanede görünce rahatlamıştı.Birkaç saat sonra hastaneye Leon gelmişti.Kaçak askeri arıyordu.Bütün odalara girip tek tek hastaları kaldırıyor,dosyaları kontrol ediyordu.Hilal bağırdı;

"Ne yapıyorsunuz.Hastaları  rahatsız ediyorsunuz."

Leon dinlemedi hızla bir odaya daha daldı.Hilal de aynı hızla peşinden gitti.Hastanın yüzü sargılıydı.

"Açın hemsire hastanın yüzünü."

"Olmaz bu hastaya zarar verir hatta onun tekrar mikrop kalmasına bile sebep olabilir."

"Beni alakadar etmez.Size sargıları açın diyorum."

"Ben de size bunun hasta için zararlı olacağını söylüyorum."

"Tamam.Demek siz yapmıyorsunuz.Ben açarım o vakit."

Bağırışmaları duyan Azize içeri girer.

"Bir sorun mu var?Diğer hastalara rahatsızlık veriyorsunuz."

"Azize hemsire bu hastanın sargılarının açılması gerek,o bir suçlu olabilir.Fakat hemsire bunu yapmama mani oluyor."

"Peki kayıt defterlerine baktınızmı teğmen?Buyrun sizi böyle alıyım teğmen daha fazla hastalara rahatsızlık vermeyelim."

Hastane kayıtlarını incelediklerinde öyle bir kayıt yoktu.Çünkü Hilal o sayfayı yırtmıştı.Hilal Leon'a zafer kazanmış edasıyla gülümsedi ve hastalara bakmaya devam etti.Leon orda kala kalmıştı çok sinirlenmişti.O adamı bulması gerekiyordu.Hem suçluyu bulamamıştı hem de buradaki insanlara küçük düşmüştü.Kapıdan çıkarken Yıldızla karşılaştılar.

"Aa Leon burda ne işin var?"

"Bir suçluyu arıyorduk onun için geldim."

"Yardım edebileceğim bir şey varsa söyleyebilirsin."

"Teşekkür ederim kız kardeşin yeterince yardımcı oldu.İyi günler."

Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin