Babanne

2.4K 117 24
                                    

Hilal ve Azize birbirine bakıp gülümsedi. Hilal ne yapacağını şaşırmıştı. Onun içinde bir insan büyüyordu demek. Hemde aşık olduğu adamdan. Şaşkınlıkla kadına sarıldı Hilal. Kadın da Hilal'e sarıldı.

"Allah sizden razı olsun. Bana dünyaları verdiniz. Ne kadar mutlu ettiğinizi bir bilseniz."

"Allah senden de razı olsun kızım. Çok iyi bir anne olacaksın. Gerçi tek seferde iki kez anne olacaksın ama."

"Yoksa ikizler mi? Anne duydun mu?"

"Duydum yavrum duydum. Ne mutlu bana. Demek anneanne oluyorum."

Kadınla biraz daha oturduktan sonra hastaneye gitmeye karar verdiler. İzin isteyip kalktılar. Hilal hala  şok içindeydi. Bazen dalıp gidiyor ve Leon'a nasıl söyleyeceğini düşünüyordu.

"Kızım sen istersen eve git. Ben idare ederim hastanede seni. Hastalarına bakarım. Çok dalgın görünüyorsun."

"Yok anne ben de seninle geleyim yoksa ne yapacağımı şaşırım. O kadar mutlu oldum ki."

"Kuzum benim. Daha senin bebek olduğun günler dün gibi aklımda. Ne ara büyüdün de sen senin de yavruların olacak."

Hilal ve Azize hastaneye gelmişlerdi. Hilal işini yapmaya çalışıyordu ama kafasını toplayamıyordu. Birkaç hastayla ilgilendikten sonra annesinin yanına gitti.

"Anne ben yapamıyorum. Hastalarla doğru düzgün ilgilenemiyorum. Ben bugünlük eve gitsem de sen benim yerime baksan."

"Tamam kızım. Ben sana dedim zaten git diye. Laf dinlemiyorsun ki."

Hilal eve yürüyordu. Mutluluktan gözü dönmüştü. Mutlaka Leon'a da haber vermeliydi. Fakat şimdi işini bölmek istemezdi. Akşamı beklemesi gerekiyordu. Eve gittiğinde Kirya Veronica içerdeydi. Karşısında Hilal'i görünce şaşırdı.

"Hilal bir aksilik yok ya kızım .Bu kadar erken gelmezdin genelde."

"Yok anne yok merak etme sen. Hayırlı haberlerle geldim bu sefer. Gayet mutluluk verici."

"Ne güzel ne güzel. Gel oturalım şöyle anlat bakalım seni çok sevdiğin vazifenden eden bu güzel havadis neymiş öğrenelim."

"Anne ben ilk Leon'a söylerim diye düşünmüştüm ama madem merak ettin ben de söyleyeyim. Ben bugün bir ebe kadın buldum. Kontrole gideyim dedim."

"Sonra ne dedi?"

"Babanne olacakmışsın anne öyle dedi."

Kirya Veronica Hilal'e sarıldı.

"Kızım çok mutlu ettin beni. Leon'a pek annelik yapamadım fakat torunuma babannelik yapacağım. Evimize gelişinden beri her şey daha da güzelleşti. Sen nasıl iyi bir kadınsın öyle."

Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin