Buruşturulan Not

3.1K 132 23
                                    

"Leon saçmalama.Gitmem lazım hem annemler falan merak ederler beni."

"Sözlümün yanındaydım dersin."

"Diyim de annem beni öldürsün demi."

"Niyeymiş o?"

"Leon'un odasında gece vakti ne arıyordun.Hilal aklını başına topla yanlış bir şeyler yapma.Ssn de gitgide yıldıza benzedin,sadece bir kaçı.Sonra da büyük ihtimal bizi ayırır."

"Çok mu korkuyosun bensiz kalmaktan."

"Leon bir git aç şu kapıyı.Bak beni senin odanda görürlerse annem canımı okur.Biz ayrılırız ya."

"Ne ara biz 'biz' olduk küzük Hanım?"

"Ayrıntılara takılma Leon.Ben şuan sonuç odaklı ilerliyorum."

"E sonuca varmak çok basit ama sen diyorsun ki illa biri seni benim odamda görsün ve sonra, sonrası açık zaten."

"Leon ne olur bıraksan da gitsem?"

"Olmaz.O belge de benden sakladığın bir şeyler var ve ben bunu eninde sonunda öğrenicem Hilal.Şimdi git."

Hilal şaşırmıştı böyle ani bir karara.Leon'un aradığı o belge de ne yazdığı değildi.Önemli olan Hilal'in ondan bir şey saklamasıydı.Hilal odaya girdi.Kitabı komodine bıraktı.Yavaşça yatağa girdi.Işığı kapattı.

Sabah olduğunda Yıldız uyandı.Lavaboya gitti ondan sonra komodinde ki kitabı gördü.Eline aldı Hilal'in anlamsız kitaplarıdır diye düşündü.Ama bu kitap Hilal'in olamayacak kadar güzeldi.Merak etti açtı içini.Bir kaç sayfa okudu.Merak etmişti Hilal'in böyle bir kitabı niçin aldığını.Çünkü Hilal böyle kitapları okumayı sevmezdi.Biraz daha devam etti okumaya. Aynı bölümden sıkılmıştı.Farklı bir sayfayı açtı.Bu sayfada bir not vardı.Önce sayfayı okudu.Gayet güzel bir şiirdi beğenmişti.Sıra nota gelmişti.Notta şöyle yazıyordu.

"Öyle düzeltici öyle yerine getiriciydi sevmek
Ki Karaköy köprüsüne yağmur yağarken
Bıraksalar gökyüzü kendini ikiye bölecekti
Çünkü iki kişiydik.

Sen beni en güzel düzeltensin.Gözlerinde denizler gördüğüm güçlü kadınsın.Ah Smyrna ben senle iki beden de tek kalp taşımak isteyen bir aşıktan başkası değilim.

                                       -Leon

Yıldız yutkundu gözleri doluyordu.Bu notu Hilal görmeden yok etmeliydi.Tabii eğer görmediyse.Aldı notu eline buruşturdu.Camdan dışarı fırlattı.Bu sırada Hilal uyanmıştı.

"Abla ne yapıyorsun?"

"Hiç biraz hava almaya ihtiyacım var sadece o."

Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin