Hayaller ve Bahaneler

3.7K 155 10
                                    

Güzel bir kahvaltı yaptılar.İkiside mutluydu. Bahçeye çıktılar salıncağa oturdular.

"Düşünsene şurada çocuklarımızın oynadığını.Ne şirin olurlardı."

"Saçmalama Leon. Çocukların hepsi güzeldir ama bizim ikimizin çocuğu olamaz."

"Tabi canım öyle dediğime bakma sen.Ama insanın bir ailesi olsun istiyor.Güzel ve mutlu bir yuvası."

"Güzel bir şey aile olmak."

"Birini sevmek kadar güzel bir duygu.Eve her geldiğinde kapıyı sana gülümseyerek birinin açması.Sonra senin minyatürlerinin olması.Birinin seni kıskanması."

"Leon artık geri mi dönsek."

"Niye burası çok güzel."

"Ablam senle olduğumu öğrenirse hem sorun çıkarır hem de laf söz olursa yakışı kaçmaz."

"Ne zamandan beri insanların saçma düşüncelerini önemser oldun?Yoksa bana karşı bir bahanen mi bu?"

"Gerçekten ablam zaten bu aralar çok hassas sizinle olduğumu öğrenirse çok üzülür."

"Peki Hilal.O vakit önden buyurun siz."

At arabasıyla geri dönüyorlardı.Eve vardıklarında Hilal teşekkür etti eve girdi.Oradan da hazırlanıp hastaneye geçti.Azize yardıma gitti.Azize konuştu

"Sözlünleymişsin."

"Öyle oldu.Babannemin haberi vardı."

"O söyledi bana da."

"Şimdi ablam nerede?"

"Nişanlısıyla konuşmaya gitti.Yanında annem var."

"Hiç beni sordu mu?"

"Sen bir benle içeri gelsene.Ne oluyor Hilal Leon'la kaçamak falan anlatmak ister misin?"

"Bir şey olduğu yok anne benle konuşmak istemiş biraz."

"Bu kadar vakit mi?Desene sen abayı yaktın bu Leon'a"

"Ya ne alakası var anne sadece konuşalım dedi kabul ettim.yok öyle benim ona aşık olduğum falan."

"Ne bağırıyorsun Hilal.Sen bana bağıracağına önce kendine kız."

"Ben kendime kızılcak bir şey yapmadım anne."

"O vakit bağırmaya kes.Evet aşık olmak suç değil ama eğer bu aşık olduğun adam vatanımızı işgale gelmişse bu duygularını geriye itmen gerektiğinin göstergesidir küçük hanım."

"Niye anne sen babama karşı duygularını kontrol edebiliyor musun?"

"En azından bunu deniyorum.Sen direk bütün yelkenleri suya indirdin."

"Benim yelkenleri indirdiğim falan yok. Ayrıca ben ona aşık değilim bunu böyle bil anne."



Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin