Kız Leon'a döndü. Yutkundu.
"Senin biriyle nişanlanacağın hiç aklıma gelmezdi Leon. Sen pek uzun süre yaşayamazsın bir kadının kalbinde.Sıkılırsın bir kere.Bağlanamazsın ki birine."dedi ağlamaklı ama aynı zamanda alaycı sesiyle.Ya sabır diye düşündü Hilal.Leon'un cevabını bekliyordu ortalığı yakıp yıkmak için.
"Bu sefer çok farklı Anastasia.Bu sefer kalbim yerinden çıkacak gibi ufacık bir gülüşüyle."
Hilal kızın karşısında ne oldu diye bağırmak istiyordu.Aldın mı cevabını diye sormak.Kız Leon komik bir şey söylemiş gibi kahkaha attı.
"Yapma Leon seni tanırım.Sen kim aşk kim.Bu suyla ateşin aynı zamanda var olması gibi bir şey.Biz çıkarken tecrübe ettim bunu."
Dişlerini sıkıyordu Hilal.Eğer kendini tutmazsa kıza ne yapardı kendi bile düşünemiyordu.
"Anastasia saçmalıyorsun.Evet biz çıkarken ben sana değer vermiyordum fakat insan sevince bir kez kokusunu içine çekip,gözlerine bakıp, gülümseyince bütün her şeyin yalan birtek bunun gerçek olduğunu anlıyorsun.Ayrıca bende seni tanırım.Senin de biriyle alakadar olmanın tek sebebi ya onun mal varlığı ya da yakışıklılığıdır.O yüzden aşk konusunda yorum yapabilecek bilgiye sahip olabileceğini sanmıyorum."
Kız morarmıştı resmen.Çok bozulmuştu.Hilal gülmek için kendini zor tutuyordu.Leon bunu fark etmişti.Elini tuttu Hilal'in.Hilal bir anda kıkırdamayı kesti.Leon'a bakıp gülümsedi.Veronica konuştu.
"Leon bak ne hoş bir müzik.Uzun zamandır nişanlına dalıp beni boşladın.Bari şimdi beni dansa kaldır ve seni affedeyim."
"Hay hay efendim.İstekleriniz benim için bir emirdir.Bu güzel Hanim benimle dans etmek ister mı acaba?"
"Ah çok naziksiniz teğmen.Sanırım teklifinizi kıramayacagım."
Leon annesini alıp piste götürdü.Dans etmeye başladılar.Kızlar masada yanlız kalmıştı.Anastasia bir kadeh içkiyi tek seferde bitirdi. Ağzını sildi, Hilal'e döndü.
"Gerçekten Leon'un seni sevdiğini düşünüyormusun?"
"Evet.Kesinlikle,birbirimiz için çok değerliyiz."
"Hıh bence sen yine de bu duruma alışma Leon bir Türk kızıyla evlenemeyecek kadar vatansever."
"Ne hoş bende vatanını severim onu kollarım."
"Peki ya Leon onu benden ve benim gibilerden koruyabilir misin?"
"Tabii ki korurum.Senin gibiler de kimmiş ben onu herkesten sakınırım.Demin de söylemiştim sana vatan sever bir insanım ve benim vatanım Leon."