Nişan

3.4K 142 13
                                    

"Gençler de artık geldiklerine göre artık konuşa biliriz.Komutan Vasili'yle biz dün konuştuk normalde planlarımız da daha ileri tarihte bir nişan düşünüyorduk.Fakat hem aileler arasında ki ilişki hem de sizin birbirinizle olan yakınlığınız bizi böyle düşüncelere itti."

"Cevdet haklı.Birbirinizle ilgilendiğiniz çok belli.Bizim de hoşumuza gitmedi diyemeyiz.Bu yüzden biz bu cuma nişan yapalım istiyoruz."

"Yani baba bu çok erken olmaz mı bir bize sorsaydınız keşke."

"Bence de hem biraz daha birbirimizi tanısaydık."

"Merak etmeyin küçük hanım evlendikten sonra tanışmak için bol bol vaktiniz olur.Başka söyliycek bir şey yoksa hepinize afiyet olsun."

Hilal şaşırmıştı ama memnun olmadığını da söyleyemezdi.İçten içe mutluydu.Kahvaltısını yaptıktan sonra izin istedi.

"Efendim ben artık gidiyim izninizle malûm hastane bekler.Size afiyet olsun."

"Leon bırakır seni.Demi Leon."

"Evet.Tabii ki."

"Ben o vakit hemen geliyorum."

İtiraz etmedi Hilal.Son zamanlar da bir çok huyu değiştiği gibi yalnız yürümeyi de sevmez olmuştu.Üstünu değiştirdi.Geri aşağı indi.

"Ben hazırım geleceksen hadi gidelim."

"Tamam geldim.Çıkalım hadi."

Leon Hilal'e baktı.Bu kadında onu mutlu eden bir şeyler vardı.Sonsuzluğa ulaştıran bir şey.

"EE dedi Hilal.Demek nişanlanıyoruz."

"Aynen öyle.Ama bir şey itiraf ediyim ben üzülmedim duyunca."

Güldü Hilal.

"Bende üzülmedim."

"Ya ben ciddi söylüyorum."

"Tamam ben de ciddi söylüyorum."

"Geldigimize göre ben artık gidiyim.Kendine dikkat et."

"Sende."

Yine hastane yoğundu.Hilal odadan odaya koşuşturuyordu.Akşamı zor etmişti.Sonunda Azize'yle birlikte çıkabildiler.Azize konuştu

"Sen daha çok küçüksün be kızım.Evlenmek için daha çok erken."

Hilal annesine gülümseyerek baktı.Gitti yanına sarıldı.

"Sen üzülme Azize sultan.Her şey yoluna girer."

Öptü Azize kızını normalde mani olurdu bu evliliğe ne yapar ne eder evlendirmezdi kızını.Fakat Hilal'ide tanıyordu.Leon'dan başka kimseye öyle gülümsememişti.Ondan başkasına böyle gözleri gülerek bakmamiştı.O kalbinde ki pırıltıyı bir tek Leon'a gösteriyordu.Azize en başından anlamıştı kızının gönlünü kaptıracağını fakat engel olmadı önünde durmadı Hilal mutluydu ve eğer Hilal mutluysa iyi şeyler oluyor demekti.

Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin