Oda

3.9K 144 23
                                    

Leon eve geldi odasına çıktı.Çok bağlanmıştı Hilal'e aslında Yıldız ondan daha alımlı bir kadındı ama Hilal'i farklı kılan buydu işte farklı olması.Herkesden her şeyden farklı olması. Yatağa uzandı.Nasıl güzel gülümsediğini hatırladı Hilal'in böyle gözleri parlayarak ilk defa gülümsemişti Leon'a.Gözleri de çok güzeldi Hilal'in.O gökyüzü gibi olan gözler her daim çok güzeldi.Her daim parlardı.İlk defa itiraf etti Leon bugün kendine.Hilal'den etkileniyordu.Ve bunu farketse bile engellemek istemiyordu.O böyle düşünceler içindeyken kapı çaldı.

"Girebilir miyim oğlum."

"Tabii ki anne gel."

"Nasılsın.İyi misin Kuzum;)."

"Hiç olmadığım kadar iyi hissediyorum kendimi hemde çok iyi."

"Ah ne kadar hoş yavrum.Ne kadar hoş.Peki bunun Hilal'le bir alakası olabilir mi?"

"Sanmam ama kesinlikle hayır da diyemem."

"Bugün yoktun bütün gün neredeydin."

"Ben Hilal'leydim.Konuşmaya gitmiştik."

"Nasıl konuşmalar mesela.Göz süzmeli falan mı?"

"Yok be anne sadece evleneceğimiz insanları tanımak istiyoruz biz o kadar.Büyütülcek bir şey yok."

"Dediğin gibi olsun.O vakit sen biraz daha dinlen ben çıkıyorum."

"Tamam ."

Akşam olmuştu.Hilaller eve dönmüştü.Yemek yediler sonra herkes odasına çekildi.Hilal Leon'dan aldığı kitaba kaldığı yerden devam etti.Kitabı birkaç saate bitirmişti.Kitabı aldı eline sessizce çıktı odadan.Leon'un kapısını çaldı.

"Gir."

"Ben kitabı bitirdim de geri veriyim dedim."

"Sizde kalabilirdi.Nası olsa tek bir kütüphanemiz olacak artık."

"Neyi kast ettiğini anlamadım."

"Yapma Hilal.Bal gibi de anladın.Ama açıklıyım yinede.Diyorum ki evlendiğimiz de birlikte yaşayacağımıza göre artık her şeyimiz ortak olacak."

"Belki de evlenmeyiz teğmen.Belki ablam evlenmez siz de onla evlenirsiniz."

Leon Hilal'i duvarla arasına sıkıştırdı.

"Peki ya ben Yıldız'la evlenmek istemezsem.O vakit ne olacak.Yine benimle evlenmek zorunda kalacaksın."

"Çekilir misin üstümden?"

"Hayır.Çekilemem Hilal. Çünkü konuşacaklarımız var.Benle gerçekten evlenmek istemiyorsan evlenmeyiz Hilal tamam mı?Benden nefret etmeni istemiyorum çünkü beni sevmeyen bir kadını zorla elimde tutacak değilim.Şimdi gidebilirsin ve soruma da cevap verirsen sevinirim."

Kapıyı çarpıp çıktı Hilal.

Selam arkadaşlar.Size bir konudan bahsetmek istiyorum. Arkadaşlar ben hafta sonları hem dershaneye hem de spora gittiğim için bölüm atamıyorum.Bunu da size söylemek istedim.Anlayışla karşılamanızı umuyorum.Hepinizi seviyorum.😀😁😃

Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin