"Hilal sen benimle bir gelsene."Dedi Azize.Başına gelecekleri biliyordu Hilal.
"Tamam."
Azize dışarı çıktı.Burnundan soluyordu.Hilal de annesinin peşinden gitti.
"Hilal o hal vaziyet neydi öyle.İnanamadım biliyor musun gördüklerime inanamadim.Şimdi bile sana ne derim bilemiyorum.Kızsam mı yoksa seni orada herkesin içinde rezil mı etsem bilemedim."
Hilal biraz hayalkırıklığına uğramıştı. Annesinin bunları söyleyeceğini biliyordu.Ama bu daha farklıydı.
"Ben bir şey yapmadım anne.Beni rezil edeceğin bir şeyde yapmadım."
"Hilal şaka mı yapıyorsun sen bana?Evli insanlar bile birbirine o kadar yakın durmuyor ki siz evli değilsiniz.Adın çıkacak"
"Nasıl olsa sonunda evlenmeyeceğim mi?Niye adım çıksın."
"Hayır küçük Hanım evlenmeyeceksin Leon'la falan.Sende ablan gibi onunla hayal mı kurmaya başladın yoksa.Nişanlanmış olabilirsiniz ama ben sizin evlenmenize müsade etmem."
"Evet hayaller kuruyorum Leon'la anne.Onla evlenmek gibi,bizim ailemiz olması gibi."
"Hilal sana ne oluyor böyle.Senin o çocuktan etkilendiğini anlamıştım ama Hilal kendine engel olur diye hiç tepki göstermedim.Ne büyük hata yapmışım oysaki.Neden etkilendin ondan Kuzum? Yakışıklı mı geldi,ne oldu sen hiç böyle yapmazdın onların bizim yurdumuzu işgale geldiğinden beri katil gözüyle bakarsın sen onlara.Ha sen annem bak seni kim hangi erkek istemez ki sana daha hoş bir beyefendi birinide buluruz."
"Anne ben onun ne yüzünden etkilenip böyle davranıyorum ne de rütbesinden.Ben Leon'u tanıdıkça kalbini görüyorum ve ona aşık oluyorum bunu yaptığım için de ilk defa kendimden utanmıyorum."
"Hadi siz seviyorsunuz birbirinizi.Bizi ikna olduk.Peki nasıl evlenmeyi düşünüyorsun?Sen bir Müslümansın o bir Hrıstiyan.Ne yapacaksın Hrıstiyan mı olacaksın."
"Tabii ki hayır.Anne bunları daha o vakit gelince konuşuruz ama ben sırf o Hrıstiyan ben Müslümanım diye onu sevmekten vazgeçmem.Sen nasıl babamı sevmekten vazgeçemiyorsan bende öyle."
Azize Hilal'e tokat attı.Ve içeri geçti.Hilal sinirlenmedi, küsmedi Azize'ye.Endişeleri vardı onunda.Ama Hilal bunları zaten göze almıştı.Daha kendine bile itiraf etmeye cesareti yokken annesine söylemişti.Mutsuz muydı? Hayır hem de hiç değildi. Biraz hava aldı.Artık içeri geçme vakti gelmişti.Takii Leon Hilal'in kendine döndürene kadar.
Selam gençler bugün vatanım Sensin var.Yeyoo.Asağıya fragmanları koyuyorum.Seviliyorsunuz.😍😘