Hilal itti Leon'u.Geriye doğru sendelemişti Leon.Hilal eline tepsiyi aldı.Ahmak diye düşündü.Sinirlenmişti hem de çok.Kızardığından emindi.Belki de o bu kadar yakınında olduğu için kızarmış ve bütün vücudunda karıncalanmalar olmuştu.Silkindi Hilal derin bir nefes aldı ve yürümeye devam etti.Herkese kahvelerini ikram etti.Hala sinirlenmişti.
"Ne oldu küçük hanım neden bu kadar kızardınız.Acaba öğrenebilir miyim?"
"Kahveyi yaparken biraz sıcakladımda."
"Peki.Oyle olsun.Elinize sağlık kahve çok lezzetli olmuş.Sizden bu kadarını beklemiyordum."
"Afiyet olsun."
Herkes kahvesini bitirdiğinde fincanları topladı geri mutfağa götürdü bir kaç dakika daha oturduktan sonra izin isteyip yukarıya çıktı.Odanın camlarını açtı,temiz havayı içine çekti.Artık düşünmek istemiyordu Hilal çok sıkılmıştı.Her zaman ki gibi planlı olmak istemiyordu,mantığını kullanmaktan bıkmıştı.Şimdiye kadar her şeyi mantığıyla yapmıştı,her ne olduysa mantığıyla hareket etmişti.İşte Hilal orda karar verdi.Kalbini kullanmaya söz verdi.Duygularını kullanacağını söz verdi.
Yıldız içeri girdi.
"Beni o adamla gerçekten evlendirecek annem."
"Hiss.Tamam sakin ol.Ne oldu şimdi anlat."
"Veronica Hanımın yanında da söyledi işte doktorla evlenecek Yıldız diye."
"Abla her şeyi bir sırasına göre anlatcan mı?"
"Ya tamam.Sen yukarı çıktıktan sonra Veronica Hanım dediki Hilal de ki bu dalgınlığın sebebi bir sevdiğinin olması mı dedi."
"Bak sen ee."
"Ya kesme sözümü.Annem de yok öyle bir şey benim kızlarım benden habersiz hiç bir şey yapmazlar.Sonra Veronica Hanım demek o yüzden Leon ve Yıldız'ı görmüş insanlar,dedikodu dolaşıyor dedi.Annem de onlar asılsız laf hem zaten Yıldız'ın sözlüsü var bir kaç gün sonrada nişan takmayı düşünüyoruz dedi."
Hilal Yıldız'a sarılır
"Tamam ağlama.Bak annemde senin iyiliğini düşündüğü için seni evlendiriyor yoksa hiç seni istemediğin biriyle evlendirir mi?Yapmaz demi sen de biliyorsun."
"Yapmaz biliyorum ama ben Leon'la evlenmek istiyorum.Görür o doktorda ben onla evlenmiycem işte."
"Abla sen bu Leon'a bu kadar kaptırdın gidiyorsun da ya o seni sevmiyorsa?"
"Niye sevmesin ki?Hem biz onla i-.Hilal yoksa senin bir bildiğin mi var?"
"Yok be ne bilcem ben.Hem umrumda olmaz o benim.Senin ilgi alanına giriyor."
"Bir şey bilipte söylemiyorsan seni fena yaparım Hilal."