Belge

3.3K 137 17
                                    

Yemeğe indi bütün aile.Sohbetler edildi yemekler yendi.Herkes yorulunca kendi odalarına çekildiler.Leon Hilal'in odasına girdiğinde Hilal hızla bir şeyi çekmecenin içine koydu.

"Ne sakladın Hilal."

"Hiçbir şey."

"Hilal söylesene.Bak hiç tepki vermem söz veriyorum."

"Ya önemli bir şey değil.Boşver."

"Hilal."

"Leon."

Uzun bir bakışmadan sonra kazanan Hilal olmuştu.

"Tamam peki bakmayacağım.Ama onun peşini de bırakmayacağım iyi sakla Hilal."

"Kesinlikle teğmen Leon.Çok haklısınız.Evet."

"Sen geçiştir beni.Bak görürsün."

"Niye geldin sen?"

"Harbi ben niye geldim ya.Bir şey vardı aklımda ne diyecektim acaba.Unuttum ben.Hatırlayınca gelirim.Hadi görüşürüz."

"Görüşürüz."

Bu haline güldü Hilal.Çok şirin gelmişti gözüne.Ama o kağıdı bir an önce saklamalıydı. Çünkü Andreas'ın söyledikleri yazıyordu.Ve Leon'un eline geçerse kötü olurdu.Hem Andreas hem de kendisi için.Belgeyi güvenli bir yere sakladığından emin olduktan sonra geçti sandalyeye oturdu. Aklına Leon'un bir kitaptan bahsettiği geldi.Onu almaya gidebilirdi.Hilal de durmadı. Çıktı odasından.Kapıyı çaldı.

"Gir."

"Selam."

"Hasretime dayanamadın bakıyorum."

"Evet.Bir görsen bütün yaşam enerjim bitti.Neyse ben kitap için geldim.Sabah söylemiştin ya hani."

"Hah ben de senin odana ondan girdim.Oh be sonunda hatırladım.Bunu düşünüp duruyorum."

Kalktı yatağından Leon.Masadan aldı kitabı.Hilal'in yanına gitti.Kitabı Hilal'e uzattı.Hilal kitabı tutmuştu fakat Leon da bırakmamıştı.

"Ya bıraksana kitabı."

"EE söylemeyi düşünüyor musun ben içeri girdiğimde neyi sakladın."

"Asla.Söyleyecek olsam bile sen merak etme diye söylemem zaten."

"Hainlikte rakip tanımam diyorsun."

"Meraktan çatla diyorum.Ya bıraksana kitabı."

"Çabuk bana ne sakladığını sen yoksa kitap benle kalır."

"Uf tamam ya dediğin gibi olsun.Yaklaş biraz önemli kulağına söyliycem senden başka birinin duymasını istemiyorum."

Merak etmişti Leon yaklaştı Hilal'e.Hilal tam Leon'a anlatıyormuş gibi yapmaya başlayınca kitabı elinden çekti ve kapıya doğru koştu.Fakat Leon ondan hızlı davranıp kapının önünde durdu.

"Siz şimdi ne olduğunu söylemiyor musunuz?"

"Hayır.Asla."

"İyi  o vakit.Ben bu işin peşini bırakmam ama."

"Kapıyı biraz araladı Leon."

"İyi geceler teğmen Leon."

Hilal çıkmak için hareketlenmidtiki kapıyı geri kapattı.

"İyi geceler.Odam da keyfinize bakın."

Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin