Bugün normalde nöbet Hilal'indi. Fakat baştabip daha yeni evlendiği için ona izin verdi. Annesi ve ablasıyla çıktı hastaneden. Biraz yürüdüler yol boyunca. Yol ayrımına gelince durdu Hilal. İkisiyle de vedalaşıp konağa doğru yürümeye başladı. Konağa vardığında hizmetçiler bugün gelmişlerdi. Cara onu karşıladı.
"Hoş geldiniz Hilal hanım. Veronica Hanım ve Komutan Vasili gelmeyeceklerini bildirdiler. Teğmen Leon'un odasına da eşyalarınızı yerleştirdik. Bizde birazdan yemekleri yapıp çıkacağız."
"Gitmenize gerek yok. Kalabilirsiniz burada."
"Veronica Hanım öyle emrettiler. Hem bu izinlerde bizde ailemizi ve arkadaşlarımız görebiliyoruz."
"İyi madem. Siz bilirsiniz. Teklif var ısrar yok."
Yukarı çıktı Hilal. Kendi odasına gitti. Kapıyı açtı. İçeri giriyorduki artık burada kalmadığı aklına geldi. Gülümseyerek Leon'un odasına geçti. Aslında dün burayı pek inceleme fırsatı bulamamaştı utançtan. Odada çoğunlukla beyaz hakimdi. Gayet büyük bir odaydı. Hele eski evlerinde ablasıyla birlikte kaldığı odanın iki-üç misli büyüklüğündeydi. Üstünü değiştirmesi gerekiyordu. Daha rahat olmalıydı sonuçta bura eviydi artık. Karşısındaki kahverengi dolabı açtı. Kendi kıyafetleri ve birkaç tane de Yunan kıyafeti vardı. Bir gömlek ve etek giydi. Başındaki eşarbı çıkarttı. Yatağa uzanıp gözlerini kapattı. Birkaç dakika sonra gözlerini geri açtı. Cara'nın söylediği aklına geldi. Çabucak mutfağa indi.
"Buyrun Hilal Hanım bir isteğiniz mi vardı acaba?" Dedi ismini bilmiyordu Hilal.
"Diyecektim ki eğer yemek yapmaya başlamadıysanız yapmayın. Ben yapmak istiyorum bugün."
"Hayır daha başlamamıştık fakat siz kendinizi yormasaydınız."
"Yok yok hiçbir şey olmaz ben yaparım. Siz de işiniz bitince çıkarsınız."
"Siz nasıl isterseniz. Diğerleri de işlerini bitirince ben gelir size haber veririm. İstirahat buyurun siz."
"Tamam. Teşekkür ederim."
Hilal daha yukarı çıkalı çok olmamıştı ki mutfakta konuştuğu hizmetçi gelip işlerinin bittiğini ve çıkacaklarını söyledi. Hilal kalkıp elini yüzünü yıkadı. Aşağı indi saate baktı. Daha Leon'un gelmesine çok vardı. Ne yemek yapacağını planlamış gibiydi. İşine yarayacak malzemeleri çıkarıp tezgahın üstüne dizdi. Sarma yapacaktı ilk başta. İç harcını hazırladı. Kilerden gidip basma yaprağı çıkardı. Yıkayıp kaba koydu. Sarmaya başladı. Bitirdiğinde baya zamanın geçtiğini gördü. Kalkıp ocağı yaktı. Kabı üstüne koydu. Bu sırada börek hamuru yoğurmaya başladı. Peynirli ve patatesli yaptı böreği. Onuda fırına koydu. Gidip ocaktan sarmayı aldı soğutmaya başladı. Patlıcanları yarıp içlerine kıymalı sostan koydu. Onuda ocağa koymuştu. Yanına birde güzel bulgur pilavı yaptı. Hepsi pişince sofraya taşıdı. Kendi de şaşırmıştı bu kadar çok şey yapabildiğine. Daha önce çok fazla yemek yaptığı söylenemezdi fakat bu sefer içinden gelmişti ve kocası için yapıyordu. İçi rahattı. Tatları güzel olmasa bile Leon'un beğenmiş gibi yapacağını biliyordu. Hilal tabakları almak için mutfağa gitti. Bulması biraz vakit almıştı ama bulmuştu işte. Geri döndüğünde sofraya bakakalmış bir Leon bulmayı beklemiyordu.
"Aşkım sen mi yaptın bunları?"
"Evet. Senin için.
"μαγευτικός. Keşke yormasaydın kendini hem kim yiyecek bu kadar yemeği."
"Hiç yorulmadım. Hem bakıyorumda çok zayıfsınız teğmen. Uzaktan gören biri olsam bu adam hiç yemek yemiyor derdim."
Leon Hilal'in yanına gidip kollarını beline sardı. Hilal'de kollarını Leon'un ensensinde birleştirdi.
"Güzel gözlü kadın seni o kadar seviyorum ki tahmin bile edemezsin."
"Asıl ben çok seviyorum seni."
"En çok ben." Dedi Leon Hilal'in dudaklarına ufak bir öpücük bıraktı.
"E hadi o vakit sofra beni bekler."
Gülümsedi Hilal. Güle oynaya bir gece geçirdi iki genç. Sonsuz ve saf sevgiyle baktılar birbirlerine. Güzel bir şefkatle karşıladılar birbirlerini. Kenetlenmişlerdi birbirlerine aşktan bir duvar örmüşlerdi. Kimsenin göremeyeceği kadar güzeldi dünya birbirlerinin yanındayken.
Hepinize selam dostlar. Umarım hepiniz iyisinizdir. Yine sizin fikirlerinize ihtiyacım var. Diyorum ki Hilal nasıl olsa hamile olacak. Bu kesin. Fakat bu süreyi uzatayım mı yoksa diğer bölümde ya da bir kaç bölüm sonra aradan bir- iki ay geçmiş gibi mi yazayım? Sizin görüşlerine göre yazacağım. Kendinize iyi bakın. Seviliyorsunuz.😘💞