Hilal sessiz sokakta yürüyordu.Bir taraftan da Mehmet'in dediklerini düşünüyordu.Leon'a bunu yapmazdı Hilal.Duyguları ile oynayamazdı.Canını yakmak istemezdi.Onun yaralarına pansuman yaparken bile canının yandığını görünce Hilal'in de canı yanıyordu.İçinde bir şeyler kopuyordu.Birden biri duvara itti Hilal'i.Korkmuştu, şaşkındı.
"Bu saatte burada ne işin var Hilal?"
"Be-ben hava almaya çıktım."
"Bana yalan söyleme.O adamla buluştuğunu biliyorum."
"Niye bildiğin cevabını bildiğin sorular soruyorsun o vakit."
"Gerçekten bana güveniyor musun merak etmiştim.Ama tabii ki yine sağ yanım haklı çıktı."
"Sana güveniyorum.Haklı olan sol yanın o vakit."
"Hilal sen peki sağ ya da sol yanım neyi kast ettiğimi anladın mı?"
"Hayır."
"Hayır.Tabii sen de haklısın sevmediğim bir adamın söyledikleri benim için de anlamsız olurdu.Ama eğer Mehmet bunu sana söylese dünyalar senin olurdu demi küçük Hanım?"
"Bana şöyle diyip durma."
"Neden?Neden söyle miyim? Nasıl olsa umrunda değilim.Ne yaptığım nasıl hissettiğim hiç bir şey umrunda değil senin. Çünkü sen vatanını seven fedakar bir kızsın ama ben o vatanı bölmeye gelmiş bir hainim değil mi gözünde?"
"Eğer ne konuştuğumuzu dinleseydin böyle konuşmazdın Leon."
"Duydum zaten. Keşke duymasaydım.O kadar canım yandı ki. Bütün hayallerimi yıktın."
"Leon saçmalama ben seni savundum böyle bir şey yapamayacağımı, insanların duygularıyla oynamayacağımı söyledim."
"Aama nasıl yani o sana sen söylediğinde sen tabii ki dedin."
"Demek ondan sonrasını dinlemediniz teğmen Leon.Yanlış duymuşsunuz.Ben size böyle bir şey yapmam."dedi gülümseyerek.
"Ben özür dilerim Hilal ben de sandım ki."
"Yanlış sanmışsın Leon."
"Peki söyle o vakit neden Mehmet'in buluştun."
"Özel meseleler var sana anlatamayacağım."
"Niye o meselelerini senden başka biriyle çözemiyormuymuş.Çözmesin senle istemiyorum.Her mesele olduğunda böyle sen mı gideceksin çözmeye."dedi gülerek.
"Ya taklit etmesene beni.Sinirliydim o gün."
"E tabi sen de haklısın benim gibi mükemmel bir sözlüm olsa bende kıskanırım."
"Hiçte kıskanmadım."
"Ha mükemmel olduğumu kabul ettin yani."
"Sen kendine mükemmel diyorsan daha mükemmel insan görmemişsin be."
"Emin ol her aynaya baktığımda görüyorum."
"Bu nasıl bir kibir ya.Nasıl bir şey bu sende ki.İnsan biraz mütevazı olmalı."
"Tamam.Her sana baktığımda da görüyorum mükemmel bir kadın."
"E yani benden iyisi zor gelir dünyaya."
"Bana kibirli diyene bak.Kendisi sanki çok kibar."
"Hadi eve gidelim üşüdüm ben."
Eve doğru yürümeye başladılar.Eve geldiklerin de birbirlerine iyi geceler dileyip yattılar.Tabii Hilal'in kendine itiraf etmesi gereken güzel şeyler vardı bunlarla uykuya daldı.