"Ne yapmaya çalışıyorsun Leon?Neyin peşindesin?"
"Niye,güzel sözler söylemek için illa bir şeyin peşinde mi olmam gerekiyor?"
"Bilmiyorum tanıştığımızdan beri çok çıkarcı bir insansın."
"Bana duvarlarını yıkta gel demiştim hala bu konuda fikrim aynı.Kahvem orta şekerli olsun ben gidiyorum."
Hilal kahveleri doldurdu,fincanları tepsiye aldı.Götürmeye başladı.Mutfağın çıkışında durdu.Aklına bir şey gelmişti.Tezgaha geri yürüdü.Bir fincanın içine tuz attı.Tabii ki Leon'a verecekti.Salona gitti.Kahveleri dağıttı.Bir kaç dakika sonra gözleri şişmiş ve kızarmış Yıldız aşağı indi.
"Abla istiyorsan sana da kahve yapayım."
"İstemez."
Hilal gözlerini devirdi.Şu an ablası pek umrunda değildi.Leon'un kahveyi içmesini bekliyordu.Leon'a doğru baktı.Kahveyi içiyordu.İlk başta yüzünü ekşitmişti fakat sonra bozuntuya vermeden devam etti.
"Elinize sağlık daha önce hiç bu kadar güzel bir kahve içmemiştim."dedi Leon.
Gözlerini kısarak Hilal'e baktı.Hilal zafer kazanmışcasına gülümsedi.Herkes kahvesini bitirince Hilal ayağa kalkıp fincanları topladı.Leon'un fincanını alırken Leon kulağına intikamı kötü olacak diye fısıldadı.Hilal de bekliyorum deyip gitti.Bir süre sonra herkes sıkılmış ve uykusu gelmişti.İyi geceler dileyip yukarı çıktılar.
"Sen Hilal varya kardeşlerin en gaddarı en duygusuzu en hainisin."
"Sana katılıyorum.Çok haklısın."
"Bak bir de utanmadan dalga geçiyor ya.Sen nasıl insafsız bir şey oldun böyle.Bir de vatan sevgisinden bahsedersin."
"Ne yapsaydım abla.Sen evlenirken ne yapabilicen?"
"Yoksa,yoksa sen Leon'amı aşıksın o yüzden mi itiraz etmedin,o yüzden mi sesini çıkarmadın?"
"Evet.Daha yeni mi anladın bunu.Hiç fark etmedin mi?Bu aralar ortadan bir anda kaybolup bir anda geliyor olmamın sebebini hiç merak etmedin mi?Bence sen bir düşün bunları ama iyice sindir."
"Sen benle dalga geçiyor olmasın Hilal sen asla bir Yunan askeriyle olamazsın ki."
"İşte ben de öyle zannediyordum.Takii Leon'u görene kadar. Mükemmelliğin vücut bulmuş hali."
"Sen benimle dalga geçiyorsun ha ciddi ciddi dalga geçiyorsun."
"Evet.Ne kadar da hızlı anladın ablacığım."
"Yat zıbar uğraşma benimle."