Kapının önünde durdu biraz.Sonra geri içeri girdi.Bağırmaya başladı.
"O vakit niye gidip abimle kavga ettin.Madem Yıldız umrunda değil neden doktorla onu ayırmaya çalıştın ha söylesene."
"O doktor ona zarar vermişti görmedin mi?Ben sadece Yıldız'ın korumak istedim."
"Koruma.Koruma hiç kimseyi.Herkes kendini korumayı bilsin o vakit.Her korumaya ihtiyacı olanı sen mı koruyacaksın?"
Gülümsedi Leon hoşuna gitmişti Hilal'in onu kıskanması.Sonra duramadı kahkaha attı.
"Bak ya bide geçmiş karşıma gülüyor.Açıklama yapmak yerine."
"Misafirlerimizi korumamız gerekmez mi?Yoksa nerede kalmış misafirperverlik."
"Hadi ya sen şuna esir desene."
"Bence Yıldız burada esir olduğunu düşünmüyor.Hatta burada olduğu için mutlu gibi."
"Ama ben esir olduğumuzu düşünüyorum."
"Yanlış düşünüyorsunuz küçük hanım ne burada esirsiniz ne de mutsuz. Ayrıca herkes sizin gibi kendini koruyabilecek güce ve cesarete sahip değil."
"Bırak ne kendimi koruması.Ben daha sana karşı kendi mi koruyamıyorum."
"Korunmanız gerekecek bir şey yok zaten.Ama eğer çok istiyorsanız sizi ben korurum."
"Ben onu sesli mı söyledim.Hadi ya.Hem siz kim oluyorsunuz da hangi sıfatla beni koruyabileceğinizi iddia ediyorsunuz."
"Şu sıfatla iddia ediyorum şimdilik hiçbir şeyin fakat gelecekte her şeyin olarak."
"Tabii canım ne komik bir nükte.Siz uyuyun da biraz aklınızı başınıza alın.İyi geceler."
"Yıldız'a selam söyle."
"Bak hala Yıldız diyor bana ya."
Hilal kapıyı vurup çıktı.Sinirliydi.Konuştuklarını düşündükçe vücudu hissizleşip, üşüyor ve manasızca gülümsüyordu. Toparladı kendini.Odasına öyle girdi.
"Abla noldu sana.Niye ağlıyorsun?Dedi endişeli bir edayla."
"Sanane be sanane.Tabii Hilal Hanım ancak kendini düşünsün.Biz kimiz ki bizim sorunlarımız olamaz."
"Abla ne oldu anlatacak mısın?"
"Bütün sorun o hekim işte evlenmeyeceğim ben onla.Neymiş açık giyiniyormuşum olmazmış çarşaf giyecekmişim.Sadece evde oturacakmışım onsuz dışarı çıkmayacakmışım."
"Hadi ordan kendine köle mı alıyor?"
"Bende dedim aynısını.Sonra çıktım geldim işte."
"Oh iyi yapmışsın.O ne öyle gel deyince gelip git deyince gidicen.Helal olsun."