Güzeliz

2.7K 132 51
                                    

Hilal'i karşısında öyle görünce beyninden vurulmuşa dönmüştü Leon.Elbiseyi birlikte almışlardı ama Hilal'e bu kadar yakışacağını tahmin etmemişti.Bir elbise bir insanda bu kadar güzel duramazdı. Resmen gözlerinden ışıklar fırlamıştı Leon'un. Kendini ona bakmaktan alamıyordu. Veronica dürttü Leon'u. Ancak öyle dağılmıştı dikkati.Kafasını salladı Leon.Babası ve Albay Cevdet'in konuşmasına geri döndü.Babası konuştu.

"O vakit lafı fazla uzatmayalım.Malum siz Müslümanların kızını istiyorsak o adetlere göre istememiş gerekir.Tanrı'nın izni peygamber'in kavliyle kızınız Hilal'in izdivacına oğlum Leon talip."

Leon çok heyecanlanmıştı.Deniz gözlüsüne kavuşacaktı işte. Çok az vardı.

"Olmadı kumutan."dedi babanne.İstiyorsanız bizim adetlerimize göre isteyeceksiniz o sizin tanrınız bizim birtek Allah'ımız var."

Bir şey demedi Cevdet, Azize'nin hoşuna gitmişti.

"Tamam o vakit baştan alıyorum. Allah'ın izni peygamber'in kavliyle kızınız Hilal'in izdivacına oğlum Leon talip."

"Madem siz geldiniz kızımı istediniz bizden bizde bu iki gencin evnlenmesinde bir sakınca göremiyoruz.Allah tamamını erdirsin."

Çocuklar büyüklerin elini öptüler sıra yüzüklerin takılmasına gelmişti.Yüzükleri Cevdet takacaktı.Aldı eline yüzükleri birini Leon'un diğerini Hilal'in parmağına taktı.Birbirine bağlı kurdeleyi keserken

"Bir yastıkta kocayın."dedi

İkiside Cevdet'in elini öptü.Biraz daha sohbetler devam etti.Saat gece yarısına yaklaşıyordu.Komutan Vasili ve ailesi odalarına çıktılar.Hilal ve Yıldız da etrafı toparlayıp yukarı çıktılar.Pijamalarını giydiler.

"Leon'un bugün sana nasıl baktığını gördün mü? Resmen gözlerini senden alamadı tüm gece"dedi Yıldız.

"Yok abla ne alakası var sen de abartıyorsun."

"Hadi ordan.Ben abartıyor muşum sende hiç az değilsin varya.Tüm gece bıyık altından güldün."

"Belki biraz olabilir yani ama dediğin gibi de bir şey olmadı yani Leon bana sadece girişte baktı."

"Tipe bak ya.Hala gülüyor karşımda birde sin çık abirtiyisin ibli oluyor."

"Ya tamam utandırma işte zaten bütün gün kırmızı yanaklarda gezdim.Gülümsemekten ağzım acıdı."

Yıldız sesli bir nefes aldı.Bir kaç saniye durdu.

"Siz çok güzelsiniz be."


Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin