Hilal hastaneden biraz erken çıkabilmişti.Üstünü değiştirdi.Koşarak gazeteye gitti.Yine herzaman ki gibi içerden müzik sesleri geliyordu.Hilal'in geldiğini bir tek Mehmet fark etmişti.Hilal ona selam verdi gülümsedi.Diğerleri de Hilal' in geldiğini fark edince çalmayı bıraktılar.
" Ee Hilal kardeş naptin ikna edebildin mi şu Yunan kızanı."
"Andreas daha konuşmak istemiyor.Ama siz yine de hazırlayın şu Amerikan gazeteciyi.Ben ikna edicem.Siz merak etmeyin.Zaten oda kararsız."
"Elini çabuk tutman gerikiyor Hilal.Zamanımız daralıyor."
"Öyle Mehmet öyle.Zaten elimden gelen her şeyi yapıyorum."
"Birde sen ikna etsen bile bu kızancığı kaçırmak var."
"E bide bu adamı deniz yoluyla götürmek gerekiyor.Yunanlar geldiğinden beri sıkı denetim altında onları da aşmamız gerek.Bunun için de yüksek makamlı birinin mührü gerekiyormuş."
" Desene be biz bu adamı çıkarsak bile evine ulaştıramayız."
"Aslında bir fikrim var bu mühür için.Ben Yunan komutanlarıyla aynı evde oturmuyor muyum.Komutan odasından çıktığı takdirde bende gider mührü basarım."
"Ay aklınla bin yaşa Hilal kardeş sen de olmasan biz biteriz valla."
"O zaman ben Andreas'ı ikna ediyorum,siz de şu gazeteciyle konuşun.Hadi ben gidiyorum çok kalırsam annem yine sorguya çeker. Görüşürüz."
Hilal eve geldiğinde sessizce odaya çıkmaya çalıştı.Koridorda kimse yoktu.İçeri girdi.Kapı yavaşça kapattı.
"Neredeydin, sen yine ne işler karıştırıyorsun bücür?"
"Hiç bir şey yaptığım yok.Gizli gizli işler çevirmek senin işin."
"Tabii canım o yüzden hastaneden bizi beklemeden çıktın,Halit İkbal'in kuryeliğini yapıyordun."
"En azından vatan için iyi işler yapıyorum ya sen kıyıda köşede o Yunan teğmenle görüşüp,adını çıkartıyorsun."
"Ne adımın çıkması be.Ben Leonla evlenicem.Görürsün.Sen de böyle orta yerinden çatliycan."
"Oda zaten Yıldız gelsin de benle evlensin diye bekliyodu.Hem o beklese bile annem seni doktorla başgöz etcek.Bir daha ancak rüyanda görürsün çok sevgili Leon'unu."
"Sadece bekle küçük fare.Ben kimle evlenicem gör."
"Kızlar ne bu gürültü sesiniz aşağıdan duyuluyor.O Hilal hanım sonunda evin yolunu bulmuşsunuz."