Toplanmak

4.4K 173 99
                                    

Azize hırsla çıktı hamamdan sinirlenmişti.Hilal'e Cevdet'e çok sinirlenmişti.Kızların kaldığı odanın kapısını açtı.

"Hilal dışarı gel."

"Ne oldu anne."

"Dışarı gel."

Anlam verememişti Hilal ama annesi sinirliydi.Bu çok korkutucuydu çünkü Azize genel de sinirlenmezdi.Gitti annesinin yanına.

"Hilal sen kordonda ne yaptın?"

"Güzel bir yerde oturdum.Ne oldu ki?"

"Yanında biri var mıydı peki?"

"İlk başta yalnızdım.Sonra teğmen Leon'u görüp onla oturduk.Ne oldu anne söyleyecek misin?"

"Niye Hilal ben bunu niye Cevdet'ten duyuyorum?Sen neden gelip bana söylemiyorsun?"

"Anne bu gizli bir şey değil ki sorsan söylerdim zaten.",

"Hilal sen bu çocuğa iğrenerek bakıyordun.Ne oldu kızım ne değişti ne yaşamış olabilirsiniz ki yelkenleri hemen suya indirdin?"

"Anne bilmiyorum.Kendime çok kızıyorum ama bir taraftan da onla konuşacak bir şeyler arıyorum,onu tanımak istiyorum.Eski kendimde değilim ama ben böyle daha mutluyum."

"Hilal evlenmek istiyor musun?"

"Ne?"

"Teğmen Leon'la evlenmek istiyor musun?"

"Hayır.tabi ki onla evlenmek istemiyorum."

"Bak baban seni Leon'la evlendirmek istiyor."

"Ablam keser beni."

"Büyük ihtimalle de seni yanına çağırıp konuşacak.Evlenmek isteyip istemediğini sorunca hayır dersin tamam.O kadar anlayışsız değildir."

"Tamam anne."

"Ayrıca o teğmenlede alakanı kes."

"Tamam.Denerim."

Kapıdan çıktılar Hilal yine odasına döndü.Yıldız'ın dürtmelerine rağmen Azize'yle konuştuğu hiç bir şeyi söylemedi.Akşama doğru hizmetçi girdi odaya bugün yemeğe babannenizin de gelmesi gerekiyormuş.Konuşulcak önemli meseleler varmış dedi ve çıktı.Kızlar babaannesini de alıp aşağı indiler. Komutan Vasili

"Herkes burda olduğuna göre başlayabiliriz.Biliyorsunuz biz Cevdet ile iyi iş arkadaşlarıyız ancak Cevdet en az işte olduğu kadar bireysel ilişkilerde de iyi.Hem bu zamanda bizim evde kalınca bütün aile olarak tanışma fırsatı bulduk.Siz de buraya uyum sağladınız diyebiliriz.Biz Cevdet'le konuşup karar verdik ve bu kararımızı size açıklamak istiyoruz.Biz bu kadar iyi arkadaşken ve ikimizinde evlenme çağında çocukları varken Hilal ve Leon'un izdivacına karar verdik."

Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin