Oyun

2.8K 135 23
                                    

"Nasıl yanı içindeki notu okumadın mı senin için bu kadar mı bir şey ifade etmiyorum,bu kadar mı duygusuz görüyorsun beni?"

"Leon kitabını içinde not falan yoktu."

"Nasıl yoktu Hilal ben kendi elimle koydum hatta.Nasıl olmaz da o not orada olmaz.Düşse mutlaka fark edersin.Birileri görür ve bana getirir.Bence sen görmek istemiyorsun."

"Leon o kitabın içinde not falan yoktu.Olsa söylerdim. İstemediğim bir şey yazsa bile söylerdim."

"O vakit ne oldu Hilal.Kendi kendine uçmadıya kâğıt."

"Sen emin misin bir yerler de unutmadığına?Belki koymayı falan unutmuşsundur."

"Eminim Hilal."

"O vakit ne olmuş olabilir ki?"

"Bilmiyorum."

"Hah o gün ablam camdan bir şeyler atmıştı.Sabah görmüştüm anlam verememiştim.Demek ki attığı oydu."

"Niye yapsın ki Yıldız böyle bir şey?"

"Neden olacak kitabı senin verdiğini söylemiştim.Seni kıskandı.Dur ben bir odaya gidiyim bir ağzını yokliyim haber veririm sana."

"Tamam.Bak bende merak ettim şimdi.Git bir bak."

Hilal çıktı odadan. Ablasını da  suçlayamıyordu aslında.Onun hep hayal etti hayatı çalmıştı.Odaya girdi Yıldız saçlarını tarıyordu.Hilal gülerek odaya girdi.

"Neredeydin?"

"Leon'a kitabı vermeye gitmiştim."

Yıldız tek kaşını kaldırdı, gülümsedi küçümsercesine.

"Ne o yoksa ayrıldınız mı ondan mı bu mutluluk?"

"Yoo.Niye ayrılalım ki? Ayrılmamızı gerektirecek bir durum mu var?"

"Yok yok ben sadece sordum.Hiç kitabı falan sormadı mı?"

"Sordu.Çok güzel bir kitap olduğunu söyledim."

"Demek öyle peki başka bir şey içinde yazan falan."

"Yok abla sormadı.Ne oldu bildiğin bir şeyler mi var yoksa bak biliyorsanda bana söylemiyorsan bozuşuruz."

"Yok Hilal bilmiyorum da ne biliyim kitabın içinde ben bir kağıt görmüştüm onu merak ettim?"

"Haa şu Leon'un bana yazdığı notu mu diyorsun evet çok şirin değil mi?"

"Nasıl yani sen onu okudun mu?"

"Evet okudum."

"Aa-ama ben onu atmıştım se-sen nasıl gördün?"

"Bu kadar kolay olacağını zannetmiştim."

"Neyin?"

"Biz zaten bunu farkettik ve sana şuan oyun oynuyordum sen de kandın."

"Senden nefret ediyorum Hilal çok iğrenç bir kardeşsin senden nefret ediyorum."Dedi ve çıktı.

Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin