Aşık Yıldız

2.9K 121 20
                                    

Bu akşam yorucu geçmişti.Hilal kendini yatağın kucağına bıraktı.Tam rahatladım derken bir iki saat sonra ablası Hilal'in sırtına atladı.Öptü Hilal'i.

"Abla deli misin?Gece gece ne yapıyorsun."

"Çok mutluyum Hilal.Tahmin edemeyeceğin kadar mutluyum."

"Ay hayır olsun inşallah.Pek hayra alamet değil ama."

"Ya aşk olsun ne vakit öyle oldu."

"Saymaya başlarsam bitmez abla.İstersen deneyelim."

"Tamam tamam sen onu bunu bırak.Hilal bu sefer ben gerçekten aşık oldum.Çok kibar bir bey üstelik çok yakışıklı."

"Ve Yunan.Ben dedim sen ne vakit ağzını açarsan aç hayırlı bir şey çıkmıyor ağzından."

"Ya Hilal yapma şöyle.Hiç mı merak etmiyorsun?"

"Ediyorum ablacım hadi söyle ama her baloda aşık olmayı bırakman gerekiyor."

"Ya Hilal bu öyle bir şey değil bu sefer aşık olduğum çocuk balodan değil."

"Bak şimdi merak ettim işte kimmiş acaba.Acıdım çocuğa."

"Ya Hilal delirtme beni bütün anlatma hevesimi kaçırıyorsun."

"Tamam tamam.Sustum."

"Aslında sen tanıyorsun şu bizim hastaneye gelen isyancı teğmen varya işte o."

"Andreas mı?"Diye bağırdı Hilal.Yıldız ağzını kapattı.

"Ya bir duyan olacak Hilal bağırmasana. Hem utandırma ya beni."

Hilal kahkaha attı.

"Sen ciddi misin abla? Hayatında ilk defa doğru bir insana aşık oldun farkında mısın.Sen o yüzden mı ortadan sürekli kayboluyordun sonra birden hastanede çıkıyordun."

Yıldız'ın yanakları kızarmıştı.Hilal biraz ciddileşti.

"Bana annesinin yüzüğünü verdi biraz önce biliyor musun?Bana evlenme teklifi etti."

Hilal yutkundu.Biraz buruk bir gülümsemeyle baktı ablasına.

"Abla emin ol Andreas'la evlenmeni çok isterim ama senin bir nişanlım var."

"Evet onu da düşündük.Yani Andreas düşündü.Eğer bizi öpüşürken görürse beni bırakır o doktor."

"Abla onun dışında bir sorun daha var."

Yıldız kaşlarını çattı.Endişelenmişti.

"Ne oldu Hilal?"

"Abla biz Andreas'tan gördüklerini anlatmasını istedik.Oda öyle yaptı. Bunun karşılığında da biz onu kaçırma sözü verdik."

"Siz kim Hilal?Ne diyorsun sen?Ne gitmesi?Niye gidiyor ki?"

"Çünkü abla onun o yaşadıklarını alıp haber yapması sonucunda bizde onu kaçıracağımızı söyledik."

"Hilal daha yarım saat önce yanındaydım ve bana evlenme teklifi etti.Peşindeki askerlerden kurtulduktan sonra benimle mutlu bir hayat yaşamak istediğini söyledi"

"Neyse yarın konuşuruz Andreas'la.Sen önce Ali Sami'den nasıl kurtulacağını düşün ve eğer mutlu olmak istiyorsan bir an önce uyu ki seninle Andreas'a gidelim."

Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin