Afallamıştı Leon. Hilal'den böyle bir tepki beklemiyordu. Onu zorlamak bile istememişti oysaki. Sevdiği kadını istemediği bir şeyi yapmak için zorlayamazdı fakat çok fazla tepki vermişti. Leon'da çıkıp üstünü değiştirdi. Hilal'den mutlaka özür dileyip, durumu izah etmesi gerekiyordu. Odaya girdiğinde Hilal kitap okuyordu. Sakinleşme yolu buydu Hilal'in. Kendini böyle tatmin ediyordu kadın. Üzgünken, sinirliyken, mutluyken kitap okurdu. Orada kendine yeni bir dünya yaratmış ve duyguları isteğince oraya kaçıyor gibiydi. Leon Hilal'in yanına oturdu.
"Hilal."
Seslenmişti Leon ama Hilal bakmamıştı ona. Bu sefer dikkatini dağıtmak için elini tuttu. Hızlı bir şekilde çekti elini. Biraz bekledi Leon. Birkaç kez daha seslenmişti fakat kadın hiç yüz vermiyordu. En sonunda kitabı elinden çekip aldı. Karşısına geçip ellerini daha sıkı tuttu. Bu sefer gitmesine izin vermeyecekti.
"Bak Hilal beni dinle önce. Yargısız infaz etme hemen. Niyetim seni kırmak ya da üzmek değildi. Zaten neden bu kadar kızdığını bile anlamadım fakat emin ol ki aklımda seni istemediğin bir şeye zorlamak yatmıyor tabii. Eğer sana dokunacaksam senden izin almam gerekirdi haklısın fakat ben bunu düşünemedim. Lütfen beni affet."
Hilal biraz düşünceli gibiydi.
"Tamam belki bende biraz sert çıkıştım seninle konuşmam gerekirdi fakat ben her gün halvet olmak istemiyorum Leon. Bizim evliliğimizin sebebi bu olmamalı bence. Bana olan sevgini böyle gösteremezsin."
"Zaten bizim evliliğimiz sebebi benim senin vücudunu istemem değil. Bir daha sana dokunmam bile istemiyorsan. Umrumda olan tek şey sensin. Lütfen şimdi asma suratını bugünü ya da herhangi bir günü kavgayla, küskünlükle geçirmek istemiyorum. Hele ki böyle bir sebepten."
Leon Hilal'e sarıldı. Saçlarından öptü. Hilal de kollarını Leon'a sardı.
"Tamam affediyorum fakat bir kez daha olursa Leon."
"Olmayacak bebeğim. Emin ol. Peki bugün ne yapmamızı istersin birlikte geçirdiğimiz bugün de?"
"Asıl sen söyle ne istersen. Senin ilk izin gününmüş madem."
"Sende istersen bugün ben dışarı çıkmak istemiyorum. Sevgilimle oturalım sohbet edelim. Senin kokunu doyasıya içime çekeyim."
"Ya canım sevgilim benim. Seni ne olursa olsun çok seviyorum. Sakın beni bırakma. Bana söz ver."
"Ben seni gördüğüm an bunun için kendime söz verdim bile."