Hasibe nine seslendi Hilal'e.
"Hadi kızım seni bekler dururuz burda kaç saattir."
"Tamam.Babannem geldim işte.Niye yıkanmaya böyle bütün aile gidiyoruz anlamadım ki."
"Süylenip durma bakiyim.Geç içeri hadi."
Yıldız ile Azize içerideydi.
"Hadi anne geçin bizde sizi bekliyoruz."
"Bu eşşek sıpası gelemedi ki bir türlü.Zurla getirdim valla."
"Huysuz işte babanne ne yapıcan.Kardeşim diye söylemiyorum inadı tutarsa fena inatlaşır yani."
"Bana huysuz diyene bak.Sanki kendisi çok alçak gönüllü bir de konuşuyor ordan."
"Al birini vur ötekine ne fark eder anne şunlara bak."
"Hiçte bile benim Hilal'le neyim aynı yani.Daha o kıyafet giymeyi bile bilmiyor."
"Ay süslü neme lazım sanki giyinip kuşanmak.Senin gibi süslü olup da ne yapiyim."
Hasibe ile Azize kızların bu hallerine güldüler.Azize
"Hadi kızlar bırakın da didişmeyi bir an önce yıkanın."
Kızlar birbirine baktılar güldüler.Biraz zaman geçti aradan.
"Hilal gel kızım şüyle yanıma."
"Efendim babanne."
"Sen daha kendı kendinı yıkayamıyorsun.Bir de evlenip yuva kurcan çocuklarını, kocanı yıkıycan.Güzümle gürmesem inanmam."
"Yok ya bir de çocuk mu doğuracağım ben olmaz öyle şey."
"Tabii canım tabii.Sen onu benim kulahıma anlat."
"Valla doğurmam umrumda olmaz.Yani çocukları severim bilirsin ama yok yani.Daha çok var olsa bile."
"Artık yeter.Ben katlanamıyorum.Leon'u sevdiğimi bile bile gözüme sokar gibi davranmanıza dayanamıyorum.Benim de bir kalbim var.Canım yanıyor anlayın artık bunu."
Yıldız hızla çıktı hamamdan.Hilal'le peşinden gitti.
"Gelme sen benim peşimden falan.İstemiyorum."
"Abla üzme kendini bu kadar hem sen hekim beyden bir bahane bulup ayrılırsan Leon'la evlenebilirsin."
"Vazgeçebilir misin ondan?Ona o kadar güzel bakıyorken,o kadar güzel gülümserken vazgeçebilir misin Leon'dan?"
Bir an durakladı Hilal sonra devam etti.
"Tabii ki senin için yaparım."
"Birbirimizi kandırmayalım Hilal.Beynin ona aşık olmanı istemese de beynin doğrunun bırakman olduğunu söylese de yapamazsın.Sen istesen bile kalbin izin vermez.Sen onu bırakırsan ölürsün Hilal. Çünkü bir insan kalbi olmadan yaşayamaz."
Ben bu bölümü çok beğenmedim ama neyse.Yorumlara ne düşündüğünüzü yazarsanız çok mükemmel olur.