Dansları devam ederken Veronica konuşmaya başladı.
"Kızlar senin için savaşmaya hazır duruyorlar.Yine Anastasia'dan biraz beklerdim ama Hilal'den hiç beklemediğim bir şeydi.Seni sahiplenmişe benziyor. Senin de ondan aşağı kalır bir yanın yok tabii."
"Yok anne.Ben ona karşı bir şeyler hissetsem bile o istemez beni."
"Ben onu bunu bilmem Leon.Ama aşık bir kadının sevdiği adama nasıl baktığını bilirim.Ne oldu teğmen yoksa siz aşık mı oldunuz bu güzel Hanıma."
"Bilemiyorum anne.Daha önce hiç tatmadığım duygular.Bir kadının benim için hiç bu kadar değerli olduğunu bilmezdim.Hele ki bu bir Türk kızıysa.Onda farklı bir şeyler var herkes de olmayan bir şey.Saçlarımı, kokusumu, gözlerimi bilmem bir şey var onda.Çok sevdiğim,çok beğendiğim bir şey var."
Veronica daha önce oğlunun kendisiyle bu kadar açık konuştuğunu görmemişti. Karşısında bir kadından bahsederken kızardiğını, oğlunun bu kadar cesur olmadığını biliyordu.İşte Hilal'i farklı kılan buydu.Hiç kimsede olmayan cesareti.Ama eğer oğlu bu kızı anlatırken bile bu kadar mutlu oluyorsa önemli değildi gerisi.İster Müslüman olsun ister Türk.Oğlu mutluydu.Bir oğlunu kaybetmişti zaten.Diğer oğlunun da üzülmesini istemiyordu.Gülümsedi oğluna.
"Seni bu kadar kendine aşık ettiyse etbette herhangi bir engel yok bence."
"İşte o konuda sanki biraz var gibi.Benden hoşlanıp hoşlanmadığını bilmiyorum.Beni isteyeceğini sanmıyorum ve bu yüzden onunla zorla evlenemem."
"Merak etme bunu anlaman uzun sürmez oğlum.Sen sadece kalbinin sesini dinleyip ona göre hareket et.Ne yapmak istiyorsan onu yap ve benden sana tavsiye babanı da pek dinleme."
Şarkı bitmişti.Leon annesini de alıp masaya geri döndü.Hilal mutluydu gülümsüyordu, Anastasia boş bakıyordu ve içki içiyordu.Leon elini Hilal'in beline koydu.Hilal İlk başta biraz endişelenmişti ama bir şey yapmadı.Onun o kocaman ellerinin kendini sahiplenircesine belinde olması hoşuna gitmişti.Hilal de Leon'un boşta olan elini kavradı.Parmaklarını kenetledi.Şu an Hilal ne annesinin korkunç bakışlarını ne de babasının anlam verememiş bakışlarını önemsedi.Tek umursadığı Leon'un şaşkın bakışları arasında elinin ayağının dolaşmasıydı.