Leon içeri girince odada annesini gördü. Koltukta oturuyordu. Leon'un geldiğini görünce gülümsedi ve ayağa kalktı.
"Mitera ne yapıyorsun burada?"
"Leon seninle konuşmak için gelmiştim."
"Tabii ki. Gel oturalım şöyle."
"Ben diyecektim ki Hilal'le aranız nasıl? Yani belki değişmiştir sana karşı tavırları."
"Yani eskisine göre daha anlayışla karşılıyor beni. Biraz vakitle aramızın düzeleceğini düşünüyorum."
"Senin çin sevindim Leon. Daha önce bir kız için bu kadar uğraştığını görmemiştim."
"O diğer kızlar gibi değil mitera. O çok farklı. Beni ona iten bir şeyler var. Onu çözmeye çalışıyorum."
Gülümsedi Veronica. Oğlunun kendine karşı bu kadar açık davranması hoşuna gitmişti. Belki de Hilal onu değiştirmeye başlamıştı bile.
"Eminim oda senin değişik bir insan olduğunu düşünüyordur. Baksana diğer Yunanların yüzüne bile bakmazken seninle konuşuyor,bir yerlere gidiyor. Bu Hilal için büyük bir gelişme."
"Bilemiyorum. Ama aramızda ki duvarları yıkmaya çalışacağım. Hatta yarın gidip ona bir yüzük almayı düşünüyorum. Sonuçta her kadın evlenme teklifi almayı ister."
" Ah Leon çok güzel ve ince düşünmüşsün. Ben artık gideyim. İyi geceler oğlum."
Veronica oğlunu öpüp odadan çıktı. Leon'a artık bu oyunu oynamak saçma geliyordu ama Hilal'e sormadan söyleyemezdi.
Hilal'den
"Bakıyorum birbirinizden ayrı kalamıyorsunuz Hilal Hanım."
"Ya abla utandırmasana."
"Sen onu bunu boşver anlat bakalım ne yaptınız bugün yazlıkta."
"Bana evlenme teklifi etti."
"Gerçekten mi? Ama siz zaten evlenmiycek miydiniz?"
"Öyle ama o zorlaydı şimdi ise kendi isteğimizle evleneceğiz bundan daha güzel bir şey olabilir mi?"
"Hilal mutluluğunu bozmak istemem ama Leon hala Hrıstiyan. Sende biliyorsun ki eğer o Müslüman olmazsa evlenemezsiniz."
Hilal'in yüzü düştü.
"Farkındayım ama bunu biz bile umursamıyorken diğer insanların niye umurunda?"
"Hiçbir fikrim yok fakat her şey yolunda gitmiyor bazen. Ama iyi tarafından bak siz birbirinizi seviyorsunuz siz istemezseniz kimse sizi ayıramaz."
Gülümsedi Hilal. Belli ki Andreas ablasını değiştiriyordu. Aşk her şeyi ve herkesi değiştiriyordu.
Hepinize selam arkadaşlar. Bugün günlerden Vatanım Sensin. İzlemeyenler için Altan fragmanları koyuyorum.Hepinizi seviyorum,kendinize iyi bakın.
İlk Fragman
İkinci Fragman