"Ben ölsem de onunla evlenmem diye bağırdı Hilal."
"Ben de size meraklı değilim küçük Hanım."
"Tamam çocuklar aranızda tartışmanıza gerek yok.Biz sizin izdivacınıza karar verdik.En kısa zamanda Komutan Vasili Hilal'i ister,nişanınızı takar en münasip zamanda da evlenirsiniz."
"Kesinlikle albay size katılıyorum size bu genç çocukları bekletmeye gerek yok."
Masa da herkes çok şaşkındır.Azize'nin haberi olsa bile bu kadar ani bir karar beklemiyordur.Yıldız masadan kalkar,koşarak yukarı çıkar.Azize
"Ben bir Yıldız'a bakıyım."
"Hayır Azize sen otur.Çıkar ben konuşurum kızımla."
Cevdet yukarı çıkar.Kapıyı çalar içersen ağlama ve hıçkırık sesleri geliyordur.Cevdet içeri girer Yıldız'a sarılır.
"Ne oldu güzel kızıma benim.Neden ağlıyor?"
"Bana neden bunu yapıyorsunuz baba?Niye bana eziyet ediyorsunuz?Neden Leon'u sevdiğimi bile bile Hilal'i onla neden evlendiriyorsun?"
"Öyle gerekti kızım.Sana Leon'dan daha oturaklı biri gerekiyordu.Annende gayet güzel bir tercih yaparak seni Doktor Beye vermeye karar vermiş."
"Baba ben o adamla evlenemem onu sevmiyorum bile."
"Bak güzel kızım artık büyüdün güzel bir yuva kurman lazım.Bizde sana en münasip insanı seçtik.Şimdi ben aşağı iniyorum sen de biraz sakinleş aşağı gel."
Cevdet aşağıya indiğinde derin bir sessizlik vardı.Koltuğa oturdu.
"Artık tam anlamıyla bir aile olduğumuza göre Hilal bize bir kahve yapsın."
Hilal oturduğu yerden sinirle kalktı.Herkese nasıl içtiğini sorup mutfağa gidecekken Cevdet seslendi.
"Ee kızım sözlüne sormuyor musun?"
Hiall dişlerini sıktı.
"Nasıl içersiniz kahveyi?"
"Ben size yardım edeyim."
Deyip Leon'da yerinden kalktı.Birlikte mutfağa yürüdüler.
"Bakıyorum da çok memnunsunuz halinizden Hilal Hanım."
"Tabii canım nasıl mutluyum nasıl.Ama sen hiç öyle gözükmüyorsun."
"Çünkü mutsuz değilim.Üzgün değilim."
"Tabii canım o yüzden bana çemkiriyordun."
Leon Hilal'e yaklaşır.
"Ben sana senin meraklın olmadığımı söyledim.Senle evlenmek istemediğimi değil."
"Na-nasıl yani?Benle evlenmek mi istiyorsun?"
"O gökyüzü gözlerin bana gülerek bakacaksa evet bir an önce."
Anca yetiştirdim kusura bakmayın.