Hilal uyanmıştı ilk defa Yıldız'ı uyanık gördü.Günaydın dedi Yıldız cevap vermedi.Takmadı Hilal ablası da bazen hiç çekilmiyordu.Üstünü değiştirip çıktı odadan.Merdivenlerde Leon'la karşılaştı.
"Bugün seni bir yere götüreceğim .Hatta şimdiden bile gidebiliriz.Hadi daha ne duruyorsun sizinkilerden izin al gel."
"Tamam."
Hilal babaannesine anlattı oda gülümseyerek kabul etti.
"Hadi sen git kızım.Ben annenle konuşurum."
"Sen varya bir tanesin."
Hilal koridora çıktığında Leon hala onu bekliyordu.Gülümsedi.
"Hadi Smyrna sabaha kadar seni bekleyemem ben."
"Tamam be geldim işte."
Hilal ve Leon merdivenlerden inip at arabasına bindiler.
"Nereye gidiyoruz?"
"Gidince görürsün."
"Ya söylesene.Bak dünkü kahveyi unuttun galiba sen.Basit şeylerle büyük intikamlar alırım ben."
"Hayır küçük Hanım unutmadım ama ben de her şeyi yeri ve zamanı gelince yapmayı bilirim."
"Kötüsün,pisliksin ve bencilsin."
"Yine ne yaptım acaba gözünde bu konumlara gelebilmek için."
"Bir şey yapmana gerek yok.Sen benim gözümde hep öylesin."
Gülüştüler.Nerin bir nefes aldı Hilal.
"Ablam seninle bir şeyler yaptığımı öğrenirse kesin beni öldürür."
"Yıldız için kötü oldu tabii.Sanırım bana umut bağlamış kızcağız."
"Hem de ne umut.Her şeyi yaptım seni sevmemesi seninle görüşmemesi için şimdi düştüğüm duruma bak.Yakında seninle evleniyorum."
"Gerçekten bu kadar nefret mi ediyorsun benden?Senin için çok mu korkutucu benimle evlenmek?"
"Senden nefret etmiyorum.Ama kararsızım tamam mı evlenmek ve birine bağlı yaşamak benim için yeterince kötü.Bir de bir Yunanla evlenmek tam bir kargaşa.Tabii bu Yunan'ın sen olması beni biraz daha rahatlatıyor."
"Gerçekten buraya geldim geleli çok şey değişti.Hayatımda,kalbimde,düşüncelerimde."
"Ne gibi mesela?"
"Mesela buraya geldiğimde Yunan sevdalısıydım,şimdi ise çok saçma geliyor birilerini öldürme fikri.Hatta neredeyse Türklere yardım etmek istiyorum."
"Ciddi misin sen?"
"Evet.mesela seni ilk gördüğümde dedim ben bu kızla çok kavga ederim.Sonra öyle oldu,konuştuğumuz her dakika kavga ettik.Sonrası ise öyle işte.Benim burada gerçek duygularımı açığa çıkarma fırsatım oldu."
"Ya Leon biliyor musun ben seni sanırım sevmeye başlıyorum."
Dünki bölüme deliren bir tek ben miyim arkadaşlar iyice Yıldız'a sınır olmaya başladım.Leon da gitti Ali Kemal'i Yıldız için dövdü.Çok sinirlendim.