Akşama doğru yaklaşırken bütün hazırlıklar tamamlanmıştı.Azize üstünü diyindi, kızların odasına gitti.
"Hilal hadi sende giyin yavrum.Bak vakit yaklaşıyor.Yıldız nerede?"
"Bilmem görmedim sabahtan beri."
"Tamam.Sen giyin bende bir Yıdız'a bakiyim."
Azize odadan çıktı.Hilal Leon'la birlikte aldıkları elbisenin paketini açtı.Kırmızı elbiseyi üstüne geçirdi.Saçlarını açıp taradı.Kırmızı bir eşarp bulup kafasına taktı.Bu sırada kapı açıldı.İçeri Yıldız girdi.Koşarak sarıldı Hilal'e. Ağlayarak konuşmaya başladı.
"Hilal özür dilerim ben.Senden çok özür dilerim.Sana haksızlık ettim.Beni nasıl affederim bilmiyorum ama ben gerçekten çok üzgünüm böyle olmasını istemezdim."
"Ben seni affettim bile.Canım benim,ben nasıl sensiz dururum süslü."
Hilal'de ağlıyordu.
"Ağlama gelin Hanım.Bak sonra beğenmezler seni.Gerçi şu güzelliğe bak beğenmemek mümkün değil ama."
Hilal güldü.
"Çok özlemişim ya."
"Bende bende.Hadi gel makyaj yapiyim ben sana."
"Yok abla gerek yok makyaja falan."
"Hilal saçmalama hayatında kaç kere nişanlanmayı düşünüyorsun acaba tabii ki makyaj yapcan."
"E hadi o vakit yapalım."
Yıldız Hilal'i aynanın karşısına oturttu.Makyaj malzemelerini aldı.Azize içeri girdi.
"Yok bu kız.Hiçbir yerde yok.Nereye kayboldu,nereye gitti bilmiyorum.Hah Yıldız sen nerdesin annem sabahtan beri seni arıyorum."
"Burdayım anne geldim işte."
"Aranızı düzelttinizin mi siz bari,daha fazla küslük istemiyorum."
"Biz hiç küsmedik zaten anne.Sadece biraz duygu değişimleri yaşadık o kadar hepsi biz birbirimize küsebilirmiyiz sence?"
Azize kızlarına sarıldı, öptü.
"Küsmeyin zaten siz hiç küsmeyin birbirinize.Bizim bizden başka kimsemiz yok.Tamam hadi ben çıkıyorum siz hazırlanın."
Hilal'in makyajı bitmişti.Yıldız da hazırlandı.Yıldız'ın elinde bir kutu vardı.Hilal'e doğru uzattı.
"Bunu senin için aldım.Vitrinde görünce aklıma sen geldin.Tam seni yansıtıyordu.Benden bir hediyen olsun istedim."
Hilal kutuyu açtı.İçinde bir çınar ağacı motifi ve üstünde de hilal ve yıldız vardı.Hilal çok mutlu olmuştu.Yıldız'a sarıldı.
"Çok güzel çok teşekkür ederim abla."
"Ne demek güzelim.Senin için değer."
İçeri Cevdet girdi.Kızlara baktı, gülümsedi.
"İkinizde huri gibi olmuşsunuz.Güzel kızlarım."
"Teşekkür ederiz."dedi Yıldız.Hilal de kafasını salladı ve ablasını da alarak odadan çıktı.