Anne diye bağırdı Yıldız.Azize
"Ne oldu kızım sabah sabah ne bağırıp duruyorsun."
"İkimizin senle konuşcak şeyleri varda."
"Tamam.Kahvaltıdan sonra konuşuruz."
"Ama çok önemli."
"Konu bu evlilik mevzuysa Yıldız o çoktan kapandı.Haberin olsun."
"Yok.Onunla alakalı değil."
"Tamam o zaman Kahvaltıdan sonra konuşuruz insanları bekletmeyelim şimdi."
"Tamam."
Kahvaltıya inerler.Yanyana otururlar.Hilal yerken yada tabağındakilerle oynarken birinin ona baktığını hisseder.Karşıya doğru baktığında Leon'un onu incelediğini görür.İlk başta göz göze gelince Hilal gözlerini kaçırır.Fakat sonrasında bu bakma işi sınır bozucu olmaya başlar Hilal de kendi gözlerini Leon'un gözlerine kenetler.Güzel gözleri varmış diye düşünür Hilal.Hatta güzel bir gülümsemesi.Kalemle çizilmiş gibi olan aşırı güzel yüz hatları.Bir süre sonra Hilal kendine gelmeye çalışır.Gözlerini çeker ve bakmamaya çalışır.Onun gözlerinin önünde Hasan Tahsin'i öldürüşü,acımadan o mangaya ateş emri vermesi.Gerci sonrasında pişman olduğunu duymuştu ablasından çok perişan olduğunu dinlemişti.Ama sonuçta o bir katildi yaptıktan sonra üzülmesi hiç bir şeyi değiştirmezdi.Biz artık kalkalım dedi Azize.Kalkıp yukarı çıktılar.
"Ee kızlar neymiş benle konuşacağınız önemli mevzu."
"Anne sen bana kızıyodunya hanı Leon'la görüşüyorum.Onla konuşuyorum diye."
"Evet konu yine Leon.Hadi hayırlısı.Devam et."
"İşte ben bugün sabah Hilal'i Leon'un odasından çıkarken gördüm."
"Doğru mu bu Hilal?Leon'un odasına mı girdin?Sendeki bu oda hevesi de nedir anlayamadım.Bir komutanın odasına gir,bir Veronica Hanım'ın odasına gir."
"Öyle değil anne Yanında Leon'da vardı."
"Hilal,hayırdır kızım ablandan sonra sende mi Leon sevdalısı oldun.Aradınızdan bir Ali Kemal kaldı oda çıkıp gelse ben Leon'u seviyorum diye şaşırmam artık.Hayır yanı bu da ne çocukmuş arkadaş gelen geçen aşık oluyor.Gelen geçen sevdalanıyor."
"Hayır anne öyle bir şey değil.Ben sadece kitap aldım.Ama ablam o mükemmel zekasını kullanarak yine beni suçlu çıkarmayı başardı."
"Sus be sarı çiyan.Sen kendi aklına bak önce."
"Yıldız tamam sen dışarı çık biz biraz Hilal'le konuşucaz."