Elbise

3.2K 129 4
                                    

"Ya abla sabah sabah ne havası ya gitsene aşağı."

"Merak etme gidiyorum zaten."

"Camı kapat."

Ne garip bir ablam var diye düşündü Hilal. Diğer tarafa döndü.Bir kaç dakika yatakta dönüp durdu.Sonra uyuyamayacağını anlayıp kalktı yataktan.Leon'un verdiği kitap geldi aklına.Kitap açıktı.Her halde akşam dalgınlıkla unuttum diye düşündü.Açık olan sayfaya baktı.Bu gülümsemişti Hilal'i güzel bir yazıydı.Tatlı bir aşk şiiri.En başını açtı kitabın.Okumaya başladı.

"Yine ne okuyorsun sen Hilal.Beni evin içinde bağırttırıp duruyorsun."

"Bağırdını duymadım yoksa gelirdim."

"Merak ettim kızım Yıldız da ortalarda yok."

"Yok mu?O bugün erkenden kalktı salona iniyorum demişti."

"Evin her köşesine baktım yok.Yine ne işler karışıyorsunuz acaba."

"Bu sefer benim bir iş karıştırdığım yok valla.Ablama sor."

"Tamam.Ben bir bahçeye falan bakiyim.Sen de hazırlan Leon'la nişan için falan bir şeyler bakcaksınız."

"Bugün müzik?"

"Yok yarında ben bugün söylüyorum anca hazırlanırsın diye."

Hilal kalktı yataktan üstünü değiştirdi.Odadan çıktı.Salona indi.Leon orada bekliyordu Hilal'i.Kakltı yerinden.

"Hadi hazırsan gidelim."

"Hemen mı?"

"Evet.Hadi."

Yürümeye başladılar.

"Okudun mu kitabı?"

"Daha çok azını okuyabildim."

"Tamam.Nasıl sence güzel bir kitap mı?"

"Pek benim sevdiğim türde bir kitap değil aslında.Ama buna rağmen bence güzel bir kitap."

"Engelleri izin aşmalısınız.Aynı bana karşı olduğunuz gibi."

Cevap vermedi Hilal.Gözlerini devirdi sonrada gülümsedi.Meydana geldiklerinde bir mağazaya girdiler.Hilal'in çok umrunda değil gibiydi.

"Hadi Hilal senin yerine ben mi kıyafet bakıcam."

"Ne biliyim ben.Bence bu kadar süslü kıyafetler olmasaydı güzel olurdu."

"Hadi Hilal ben bile senden daha süslüyüm.Birini bul dene artık."

Etrafa bakınmaya başladı Hilal.Bu allı pullu şeyleri beğenmiyordu.Hilal'in gözü vitrindeki kırmızı elbiseye ilişti.Belinden güzel bir kuşak geçiyordu.Hilal bunu çok beğenmişti.

"Bunu almak istiyorum."

"Tamam.Bir deneseydin."

"Gerek yok bu güzel."

Parayı verip mağazadan çıktılar.Ve yürümeye başladılar.


Bügun Vatanım Sensin var.Yaşasın🎉🎉🎉. Bağırın ulan hepiniz Küçük Hanım diye.

İzlemeyenler için fragman;

Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin