Düğün Gecesi

3.9K 111 34
                                    

Fayton konağın önüne gelince durdu. Leon Hilal'in elini tuttu ve indiler. Her gün geçtiği yollardan bugün geçmek çok farklıydı. Buraya Leon'un zevcesi olarak gelmek çok farklıydı. Eve girdiklerinde evde hizmetçilerin bile olmadığını gördü Hilal. Zaten endişeliydi. Bu onun daha fazla endişelenmesine sebep oldu sadece. Leon'un elini tutan elinin ne kadar soğuk olduğunu yeni fark etti. Kocasına baktığında Leon gözlerini devirdi. Merdivenlerden geçip Leon'un odasına giderken ablasıyla kaldığı odaya baktı. Artık eski odası olmuştu. Bu vakitten sonra Leon'la kalacaklardı. Leon odanın kapısını açıp Hilal'i anlından öptü.

"Sen geç . Ben gelirim birazdan."

Kafa sallamakla yetindi Hilal. Anlamıştı Hilal sakinleşmesi için yapmıştı Leon bunu. Yatağın üstüne oturdu. Az da olsa sakinleşti. Birazdan olacak şeyleri düşünmemeye çalıştı. Gözlerini kapattı. Bir kaç dakika sonra da Leon geldi içeri. Bütün vücudu gerilmişti Hilal'in. Yanına oturdu Leon. Sakince Hilal'e yüz görümlüğünü taktı. Sonrasında başındaki ince kırmızı tülü aldı. Hilal'in ellerinden tuttu.

"Hilal'im güzel gözlü karım benim. Rüya gibi her şey. Birbirimizi kabul edişimiz, sena çok yakışan bu esvapla benim olman her şey rüya gibi."

"Ben o kadar heyecanlanmışım ki bazı yerlerde ne olduğunu bile hatırlamıyorum şimdi."

Susmuşlardı ikiside yine. Vaktinin geldiğini biliyorlardı fakat ikiside bir şey yapmıyordu.

"Çok masumsun ben sana kıyıpta nasıl dokunacağım ki. Hilal'im bak istemiyorsan söyle bana tamam mı? İlla ki bugün olacak diye bir kaide yok."

Kafasını yana doğru salladı Hilal. Yeri inceliyor gibiydi.

"Ben çok utanıyorum fakat eğer bugün olmazsa başka vakit bir daha yapamayabilirim."

Leon güven verircesine elini tuttu Hilal'in. İlk önce alnına bir öpücük koydu. Sonra yanaklarına , sonra dudaklarını öpmeye başladı. Hilal karşılık verdi. Yatağa uzandı Hilal. Leon üstüne geldi. Tekrar dudaklarını birleştirdi. Yavaş yavaş çenesine doğru öpücükler bıraktı. Oradan boynuna ve omuzlarına. Leon Hilal'in kıyafetini biraz sıyırdı. Hilal istem dışı tuttu kıyafetini. Sonrasın da tekrar bıraktı. Kendi ceketini çıkardı Leon. Bu sırada Hilal'i öpmeye devam ediyordu göğüslerinin görünen kısmına öpücükler kondurdu. Hilal'i belinden tutarak hafifçe kaldırdı. Sıyırdığı kıyafetin geri kalanını da çıkardı. Kendi gömleğini çıkarırken Hilal de yardım etti düğmeleri açmasına. Bir kaç güzel dakika sonra ikiside bütün kıyafetlerinden kurtulmuştu. Leon tekrar yüzünü Hilal'le aynı seviyeye getirdi. Dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı. Alnını öptü.

"Özür dilerim." Dedi Leon. Sonrası Hilal'in çığlığı ve iyilik, güzellik.

Şu an geberdim dostlarım. Elim ayağım titriyor. Yazması çok utanç verici bir bölümdü. Daha fazla yazacak bir şeyde bulamadım kendinize iyi bakın. İzlemeyenler için alta fragmanları koydum.

Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin