Trljam lagano oči. Osjetim bol u krstima. Podižem se i osvrćem se oko sebe. Jimina nema. Ustala sam i otišla u kupatilo. Istuširala sam se i obukla najveću moguću odjeću koju sam imala. Imala sam užasne bolove. Svezala sam kosu u neurednu pundju i sišla niz stepenice. Nikoga nije bilo.
- Gdje su svi?- upitala sam samu sebe. Ugledala sam parče papira na klaviru.Otišli smo u planine. Alis i Džasper su u lovu, brzo će doći a Jimin je rekao da će doći večeras. Ne znam kada se vraćamo
- BelaZgužvala sam papir i bacila ga u kantu. Uzela sam mlijeko iz frižidera. Dugo nisam okusila mlijeko. Prijalo je.
Izašla sam napolje. Nije ni čudo što su otišli. Napolju je bilo prelijepo, sunčano i toplo. Legla sam na ljulju i zatvorila oči. Bio je prelijep osjećaj. Vjetrić je lagano duvao. Osjetila sam čudan miris. Otvorila sam oči i naglo ustala.
- Kako slatko.- rekla je crvenokosa. Gril.
- Šta hoćeš?- upitala sam.
- Sada i ne znam. Došla sam po Jimina ali vidim sama si, slaba i blijeda. Možda sam se i predomislila.- rekla je i nasmijala se. Prevrnula sam očima.
- Mislim da treba da odeš.- čuo se Džejkobov glas iza Gril. Okrenula se.
- A baš sam te htjela pitati jel ti smrdiš ili imate psa. Očigledno imate psa. Još jednog.- ponovo mi se obratila.
- Imaš 5 sekundi da odeš inače će ti pas pokazati zube.- rekla sam. Okrenula se.
- Vidjećemo se još.- šapnula je i otrčala. Sjela sam na klupu.
- Čuo sam.- rekao je Džejk i sjeo kraj mene. Klimnula sam glavom. Stavila sam jednu ruku na stomak a drugu na krsta. Zatvorila sam oči.
- Boli?- upitao je.
- Da.- rekla sam.
- Proći će. Bela mi je rekla da te obidjem.- kada je to rekao palo mi je jedno ime na pamet. Alis.
- Drag si mi samo jer ne kasniš.- rekla je Alis.
- Vidjela si da će doći?- upitala sam je. Klimnula je glavom.
- Možeš ići.- Alis se obratila Džejku.
- Zapravo, možeš li nas ostaviti malo same? Molim te.- zamolila sam je. Ušla je u kuću.
- Kako su svi? Kako je Lija?-
- Dobro su. Pitaju za tebe. Lija? Ona je u svom svijetu. Skoro nikada nije kući. Ne znam šta se dešava.- rekao je.
- Samo sam ti htjela pitati. Pozdravi je, kao i ostale. Reci joj da navrati nekada.- rekla sam.
- Hoću.- ustao je sa ljulje a i ja sa njim. Zagrlili smo se.
- Vidimo se.- rekli smo u isto vrijeme.
Ušla sam u kuću i sjela na trosjed. Pokrila sam se dekom.
- Jel sve u redu?- upitao je Džasper. Nisam ni primjetila da je sjedio na fotelji. Prebacio je kanal na tv-u.
- Imam bolove.- rekla sam.
- Nazvaću Karlajla.- rekla je Alis iz kuhinje. Naslonila sam glavu na zaslon. Imam neki čudan osjećaj. Kao da mi ovi bolovi pokušavaju nešto reći.
- Kaže da ne zna šta je. Nije ništa ozbiljno.- doviknula je Alis iz kuhinje. Uzdahnula sam. Uzela sam telefon i nazvala Jimina. Nije se javljao.
YOU ARE READING
Sumrak: Novi početak
Teen FictionPriča je inspirisana na osnovu knjige/filma Sumrak saga. Nalazim se izmedju dva svijeta, dvije istine. Dvije istine koje samo ja, od ljudske rase znam. Nalazim se izmedju istine vampira i vukodlaka. Zovem se Lisa i živim sa svojom polu sestrom Bel...