Poglavlje 91.

596 41 0
                                    

- Ovo je udarilo blizu.- okrenuo se Jimin prema prozoru. Bilo je toliko glasno da mi je srce bukvalno izlazilo iz grudnog koša i vraćalo se nazad.
- Ne boj se.- okrenuo se prema meni. Stavio je pramen kose iza mog uha.
- Udarilo je u drvo par metara od kuće.- pojavio se Edvard u dnevnom boravku.
- Jel sve u redu?- upitao je Jimin.
- Jeste, samo će biti problem ako zapali sledeće drvo u koje udari.- rekao je. Progutala sam pljuvačku.
Jimin je uzeo moju ruku i blago je mazio palcem. Čulo se glasno lupanje.
- Led.- pogledala sam kroz prozor.
- Baš kao što je Alis rekla.- dodala sam.
Ponovo je sjevnula ljubičasta munja. Legla sam na njegova prsa i pokrila se po glavi. Čula sam ga kad se nasmijao.
- Nije smiješno.- blago sam ga udarila po prsima.
- Slatka si kad se bojiš.- rekao je.
- Da bar.- dodala sam. Neko je ušao u kuću.
- Oluja je tako vrhnuska. Odigrali smo super tekmu.- podigla sam glavu. U kuću je ušao Emet, sav mokar. Iz majice je izvukao lopticu leda.
- Čovječe ove su kao loptice za mini golf.- rekao je Emet. Iza njega je ušao i Džasper. Telefon je zazvonio.
- Mislim da nije dobr...-
- Halo?- Džasper se javio i prekinuo me.
-...dobra ideja da odgovatate na telefon dok grmi.- završila sam rečenicu tiho.
- Dobro, saću joj dati telefon.- rekao je i prilazio mi.
- Uključi spikerfon i drži mi ga dalje od lica.- rekla sam. Nasmijali su se. Uključio je spikerfon.
- Lisa?-
- Hej Rejč, reci.- rekla sam.
- Grom je udario u našu kuću. Sama sam.- rekla je.
- Jel se nešto zapalilo?- Jimin je lagano ustao. Izvukla sam se ispod deke i ustala. Uzela sam telefon u ruku.
- Nije, nestalo je struje. Čula se i neka mala eksplozija napolju. Pretpostavljam da je sat za struju eksplodirao.- rekla je. Čulo se malo straha u njenom glasu.
- Rejčel, doći ćemo Jungkuk i ja po tebe. Jesi javila roditeljima?- Jimin mi je uzeo telefon iz ruke.
- Jesam, rekli su da izadjem iz kuće da će oni doći.- rekla je.
- Dolazimo.- prekinuo je slušalicu.
- Jimin, stani.- rekla sam. Stao je ispred vrata. I okrenuo se.
- Ideš po Jungkuka?-
- Da.-
- Uzmi torbu i spremi sebi suvu odjeću kada dodješ tamo. I molim vas, uzmite auto.- rekla sam. Klimnuo je glavom. Prišla sam mu. I stavila svoje ruke na njegovo lice.
- Čuvaj se.- poljubila sam ga.
- Ne brini.- šapnuo je. Otvorio je vrata i nestao.
Led se pojačavao kao i grmljavina. Grom je udario u još jedno drvo samo dalje od naše kuće. Hodala sam gore dole sa dekom na ramenima čekajući da se pojave.
Crni audi se parkirao ispred kuće.

Sumrak: Novi početak حيث تعيش القصص. اكتشف الآن