Mjesec dana kasnije
Još 7 dana i poradjam se. Ko bi rekao da vrijeme tako brzo prolazi. Nervozno cupkam nogama od krevet. Ne mogu više ležati. Ustala sam i sišla niz stepenice.
- Lisa rekle smo ti da moraš ležati. Možeš se poroditi svakog trenutka.- rekla je Rozali iz kuhinje. Otvorila sam klizna vrata i izašla napolje. Alis se za tik sekunde stvorila ispred mene.
- Lisa.- rekla je.
- Noge su mi se ucrvavile i zaboravila sam da ih imam.- rekla sam. Nasmijala se. Uhvatila me je pod ruku.
- Jedan krug oko kuće.- rekla je. Prošetale smo lagano. Udisala sam svjež vazduh. Alis je skinula svoju jaknu i prebacila je preko mene.
- Januar je mjesec i snijeg napolju a ti ne nosiš jaknu.-
- Dobro tu sam pogriješila priznajem.-
- E sada mirovanje.-
- Već smo došle do vrata?- bunila sam se.
- Kad se Elajdža rodi hodaj koliko ti volja.- ugurala me je u kuću. Sjela sam na trosjed i pružila mi je mlijeko. Mlijeko, ne krv.
- Iznenadjena sam, više šokirana.- rekla sam. Nasmijala se.
- Vjeruj, još nije kraj iznenadjenjima.- rekla je Alis i namignula.
- A tek je 12 sati.- rekla sam. Nasmijale smo se. Uzela sam gutljaj mlijeka i naslonila se. Zatvorila sam oči. Polako me je počeo hvatati san kada sam čula nešto. Neko je pjevao pjesmu.So I'm callin out your name
Hoping you'd hear me
Got both hands on my heart
Hoping you'd feel me
Cuz baby I feel you when I close my eyes
Callin out for you I cant sleep at nightOtvaram oči. Ne mogu protumačiti sa koje strane glas dolazi. Ustajem sa trosjeda i okrećem se. Nema nikoga iza mene.
Can someone help me
Find my angel
Cuz every breath I
Take without is painfulPrilazim stepenicama. Stala sam na jednu stepenicu i zastala. Zatvorila sam oči.
Please someone help me
Find my angel
Cuz I know she hears me callin.Nasmijala sam se i okrenula. Ispred mene je stajao on. On, tako savršen, sa svojim osmijehom na licu. On, i njegova plava kosa. I na kraju, on i njegove prelijepe plave oči koje više nisu bile crvene. Stavila sam ruku na usta i nisam mogla ništa reći. Prišao mi je i zagrlio me. Jedna suza mi je skliznula niz obraz dok sam obmotavala ruke oko njega. Dok je on mene grlio nježno zbog stomaka, ja sam njega pribila uz sebe.
- Jel gotovo?- upitala sam ga tiho.
- Jeste.- rekao je kroz smijeh. Odvojili smo se. Bili smo svega par centimetara udaljeni od poljubca.
Posmatrao je moje lice a ja njegovo. Laganim pokretom ruke je obrisao tu jednu suzu sa moga lica. Nasmijala sam se. Pomazio me je po obrazu te lagano zavukao ruku ispod moje kose.
Naslonio je svoje čelo na moje.
- Kao da je prošla vječnost a ne mjesec dana.- rekao je tiho. Napokon sam osjetila njegove hladne usne kako igraju na mojima. Blago je naslonio svoj stomak na moj. Ljubili smo se dok nas Elajdža nije prekinuo udarcem.
- To sam i ja osjetio. Znaće se tući.- rekao je Jimin.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sumrak: Novi početak
Ficção AdolescentePriča je inspirisana na osnovu knjige/filma Sumrak saga. Nalazim se izmedju dva svijeta, dvije istine. Dvije istine koje samo ja, od ljudske rase znam. Nalazim se izmedju istine vampira i vukodlaka. Zovem se Lisa i živim sa svojom polu sestrom Bel...