Poglavlje 81.

653 56 7
                                    

Jungkukova perspektiva
- Š-šta radiš ovdje?- upitao sam je. Glas mi je na momenat zadrhtao. Kada se okrenula, zadrhtao sam sav.
- Izašla sam malo na vazduh.- rekla je i nasmiješila se.
- Mislim, šta radiš ovdje u našoj kući?- uzvratio sam osmijehom.
- Lisa me je došla upoznati sa vama. Ovaj...rekla mi je sve.- zadržao sam dah na momenat. Rekla joj je kako mi se svidja? Ćutao sam. Nisam znao šta da kažem.
- Rekla mi je kako si vampir i kako ljudi ne smiju biti sa vampirima.- ponovo se okrenula prema školi. Stao sam kraj nje.
- Da, to je istina.-
- Da li je teško?- upitala je. Vjetar je zavijorio njenu dugu smedju kosu.
- Biti vampir?-
- Suzdržavati se.- okrenula se prema meni. Bili smo blizu jedno drugome. Naježio sam se. Bila je niža od mene za glavu ipo te sam morao spustiti glavu kako bi je mogao pogledati. Uzdahnuo sam.
- Ne znam.- odlučio sam igrati na hladno. Možda odustane od mene. Ne želim da je dovodim u opasnost.
- Ali po Lisi i Jiminu, bilo je teško. Jimin se jedno vrijeme zaključavao u sobi i borio se sa svojim mislima.- rekao sam. Vidio sam razočarenje u njenom pogledu. Vratila je pogled na školu.
- Izvini, vrat me je zabolio.- rekla je. Nasmijao sam se.
- Da li si ikada bio zaljubljen?- upitala me je. Nisam znao šta da joj odgovorim. Ovih 120 godina života, sve do sada, sam bježao od djevojaka. Ona je bila prva koja me je držala blizu sebe.
- Jesam.- sada sam zaljubljen. Prvi put. Samo nisam imao snage i želju da joj to kažem. Želim da bude sigurna. Da ne rizikuje svoj život.
- Ti?- Jungkuk, zašto se ne suzdržavaš? Sada sam se ja borio sa svojim mislima.
- Jesam. Zapravo, trentno sam zaljubljena.- zadrhtao sam.
- Ne znam odakle mi sva ova hrabrost. Ne bojim se ni malo. Ničega.- rekla je.
- Trebala bi.- rekao sam. Ironično se nasmijala.
- Zašto? Jednom se živi.- rekla je.
- Lako je tebi reći.- nasmijala se na moje riječi.
- Da...jednom se živi a toliko sam sebična jer želim da živi zauvijek kako bi dobila priliku da...- prekinuo sam je. Poljubio sam je. Ne mogu vjerovati da sam to uradio. Moje usne su lagano igrale na njenim. Privukao sam je bliže sebi. Osjetio sam kako joj srce brzo lupa. U sred poljubca sam se nasmijao. Lagano sam se odvojio.
- Nemoj. Živi jednom.- rekao sam. Nasmijala se. Udaljila se od mene i spustila glavi. Upitno sam je pogledao.
- Nisam htio.- rekao je Jimin dok je ulazio u kuću. Podigao sam glavu i ugrizao se za usnu. Karma je kučka.
- Odmakla sam se kako nas neko ne bi vidio. Zbog...- klimnuo sam glavom. Znao sam da misli na Volturijeve.
- Rejčel.- pogledala me je. Ponovo je spustila glavu.
- Nemoj od mene da tražiš da te preobrazim. Ne želim da prolaziš kroz to.- stavio sam dva prsta na njenu bradu i podigao joj glavu. Njen pogled je ponovo bio na meni. Pomazio sam joj obraz te uzeo pramen njene kose i stavio ga iza njenog uha. Osjetio sam da se naježila.

Sumrak: Novi početak Onde histórias criam vida. Descubra agora