Poglavlje 117.

573 39 4
                                    

- On je sa mnom.- rekla sam. Jimin je ustao sa trona i lagano se kretao prema Jesungu. Gledala sam u Jesunga preko ramena. Bio je zabrinut.
Ne brini, neće ti ništa. Rekla sam. Stao je ispred njega i gledao mu u lice. Odjednom, oči su mu pocrvenile a Jesung je počeo da se presavija. Bolilo ga je. U momentu kada sam podigla ruku, Jesung je počeo dolaziti do daha. Hladan znoj se slivao niz njegovo lice. Jimin je pogledao u mene.
- Došla sam razgovarati. On mi je pomogao da dodjem, a isto tako mi treba da se vratim.- rekla sam. Oči su mu se vratile u normalu. Primjetila sam da nema privjesak oko vrata.
- Zašto vas dvoje ne odete prošetati?- upitao je Aro. Jimin je bez riječi krenuo prema drugim vratima. Išla sam za njim. Dok nismo izašli napolje nismo progovorili. Stavio je kapu na glavu.
- Zašto si došla?- upitao me je.
- Isto pitanje imam ja za tebe.- prekrstila sam ruke. Uzdahnuo je.
- Čim ti ovo kažem, obećaj, da ćeš otići.- rekao je.
- Obećavam.- rekla sam.

...

- Dodji ponovo nekada.- rekao je Aro sa stolice.
- Zadovoljstvo je naše.- dodao je Kai. Uzela sam Jesunga pod ruku izašla. Osjetila sam Jiminov pogled na sebi.
Prokleto prestani. Kada sam izašla bacila sam sa sebe ogrtač. Jesung me je u tišini pratio. Još je bio u bolovima. Kada smo stigli u hotel uletila sam u kupatilo i zaključala se. Moram se opustiti. Pustila sam vodu u kadu i napravila pjenu. Skinula sam se i legla. Taman kada sam zatvorila oči Jesung je pokucao.
- Ne radiš ništa suludo?-
- Ne.- rekla sam.
- Onda otključaj vrata.- rekao je. Mahnula sam rukom i ključ u bravi se okrenuo. Otvorio je vrata i ušao. Sjeo je na pod do kade.
- Šta ti je rekao?- upitao me je. U glavi sam prevrtala njegove riječi.

Flashback
- Obećavam.- rekla sam.
- Jisung.- rekao je.
- Jisung? Tvoj brat?- klimnuo je glavom.
- Dobio sam pismo od Volturijevih kako je napravio problem. Došao sam ga izbaviti ali cijena je bila da ostanem na neko vrijeme. Ostalo mi je još mjesec dana.- rekao je. Pogledao me je svojim crvenim očima.
- Šta ti je sa očiju Jimin?-
- Ovdje se hrane ljudima.- rekao je razočarano.
- Jimin...-
- Sada moraš ići, obećala si.- prekinuo me je.

Back to reality
- I onda smo se vratili nazad.-
- Nije te ni poljubio, ni zagrlio?- odmahnula sam glavom. Jesung se počeo smijati ironično.
- Gad.- rekao je. Nisam ništa rekla. Zaronila sam pod vodu i ponovo izronila. Jesung je ustao i krenuo prema vratima.
- Nemoj napraviti neku glupost.- rekao je i zatvorio vrata. Da bar.
Ako se ne vrati za mjesec dana, otići ću. Otići ću na drugi kraj svijeta i sama odgojiti Elajdžu. Možda su njega unaprijedili, ali i mene su. Tačnije, sama sam otkrila šta sve mogu dok sam ga pokušavala naći. To je bila jedina pozitivna stvar.
Joj Jimine šta mi radiš.

Sumrak: Novi početak Where stories live. Discover now