- Hvala za toplu čokoladu. Lisa, vidimo se. Čarli, dovidjenja.- rekla je i izašla. Čarli je zatvorio vrata.
- Nisam znao da se družiš sa djevojkom iz kafane.- rekao je.
- Fina je.- rekla sam. Klimnuo je glavom.
- Idem spavati. Laku noć.- rekla sam. Klimnuo je glavom. Ušla sam u sobu.
Jesi blizu?
- Prilično.- rekao je Jesung. Stajao je iza mene u sobi.
- Nemoj tako da me prepadaš više.- rekla sam. Nasmijao se.
- Pokupio sam nešto odjeće iz tvog ormara. Auto je napolju. Možemo krenuti?- upitao je. Obukla sam jaknu.
- Naravno.- rekla sam. Provjerila sam da li je pismo za Čarlija na stolu. Jesung je skočio kroz prozor. Plašila sam se skočiti s tim da sam imala ogroman stomak.
- Ajde.- rekao je. Skočila sam i uhvatio me je. Lagano smo prošetali do auta koji je bio udaljen 3 minuta od Čarlijeve kuće. Sjela sam na zadnje sjedište. Tu je bio pripljemen jastuk i deka.
- Lezi, spavaj. Oprezno vozim.- rekao je. Legla sam i pokrila se. Uskoro ću ga vidjeti. Zašto je otišao Volturijevima?...
Budim se. Parkirani smo ispred aerodroma.
- Taman sam te htio probuditi. Let nam je za pola sata, hajde.- rekao je. Ustala sam i izašla iz auta. Pružio mi je kafu za ponijeti i uzeo naše stvari.
Ušli smo na aerodrom na kojem je bila tolika zbrka. Gužva. Ljudi su sa koferima žurno trčali, gurali se.
- B11.- rekao je. Našli smo izlaz B11 i stali u red da se čekiramo. Dovršila sam kafu i bacila papirnu čašu u kantu. Žena za pultom je prvo čekirala Jesunga pa mene. Sjeli smo na svoja sjedišta. Avion je bio skoro pa prazan.
Nakon pola sata spikerfon se uključio.
- Govori vam vaš kapetan. Put za Rim Italiju, može da krene. Molimo putnike...- nisam ga više ni slušala. Jesung mi je vezao pojas i dodao tabletu.
- Lakše će ti let proći.- rekao je. Popila sam je i osjetila kako me san hvata. Avion se počeo kretati....
- Hej.- osjetila sam drmanje. Otvorila sam oči i ugledala Jimina.
- Stigli smo.- rekao je.
- J-Jimin?- upitala sam pospano.
- Lisa ja sam.- odjednom, Jimin je postao Jesung.
- Tablete loše utiču na tebe.- rekao je i odvezao pojas. Ustala sam. Avion je bio prazan. Uzeli smo torbe i izašli iz aviona. Jesung je pokupio taksi i odveo nas u hotel. Istuširala sam se i obukla drugu odjeću. Bilo je 5 sati poslije podne.
- Želim odmah ići.- rekla sam.
- Odmori.- rekao je Jesung. Sjedio je na drugom krevetu i gledao u telefon.
- Spavala sam i u autu i u avionu. Ne mogu više čekati Jesung, nisam ga vidjela 4 mjeseca.- rekla sam. Spustio je telefon i ustao.
- Šta čekaš? Oblači jaknu.- rekao je. Dao mi je jaknu. Dok sam oblačila jaknu on je meni obuo čizme. Na kraju se i sam obuo te smo izašli iz hotela. Odlučili smo prošetati s tim da crkva nije bila daleko. Ko bi rekao da bi sjedište vampira bilo u crkvi?
DU LIEST GERADE
Sumrak: Novi početak
JugendliteraturPriča je inspirisana na osnovu knjige/filma Sumrak saga. Nalazim se izmedju dva svijeta, dvije istine. Dvije istine koje samo ja, od ljudske rase znam. Nalazim se izmedju istine vampira i vukodlaka. Zovem se Lisa i živim sa svojom polu sestrom Bel...