- Rejčel stani!- potrčala sam za njom ali već je bila napolju. O Bože šta sam uradila. Sada će tražiti od Jungkuka da je preobrazi. Vratila sam se u kuću i udarila u Karlajla.
- Idemo u ordinaciju.- rekao je. Krenula sam za njim.
Legla sam na stolicu i namazao je ulje na moj stomak. Uključio je ultra-zvuk i na ekranu se prikazala mala beba.
Dugo je izučavao sliku. Nakon nekog vremena isključio je ekran i spremio stvari. Obrisao mi je stomak i izašao u žurbi.
- Moram nešto obaviti.- rekao je prije nego je zatvorio vrata. Ušla sam u kuhinju i pojela sendvič. To sam zalila sa malo krvi.Jungkukova perspektiva
Neko je pozvonio na vrata.
- Hoće li neko otvoriti?- upitao sam iz sobe. Niko se nije oglasio. Nije valjda da sam sam? Sišao sam otvoriti vrata. Na pola puta sam shvatio da nemam majicu, ali nema veze.
- Rejč, hej.- rekao sam. Ušla je i poljubila me.
- Jungkuk, moramo pričati.- rekla je ozbiljno. Srce joj je ludo udaralo.
Ušli smo u moju sobu i sjeli.
- Šta je bilo?- upitao sam je. Oklijevala je neko vrijeme te je napokon progovorila.
- Jungkuk, moraš me preobraziti.- rekla je. Nasmijao sam se ironično.
- Ne želim Rejčel. Želim da budeš čovjek.- rekao sam. Uzela je moju ruku i okrenula se prema meni.
- Nemaš baš izbora.- rekla je.
- O čemu pričaš? Rejčel brinem se.- stavio sam ruku na njen obraz.
- Viktorija je prijetila Lisi.- rekla je.
- Šta joj je prijetila?-
- Rekla je da ako joj ne dadne bebu kada se rodi, da će nas odati Volturijevima.-
- Mene i tebe?- upitao sam. Klimnula je glavom.
- Šta joj je odgovorila?-
- Da će joj dati bebu. Jungkuk ne želim da zbog moje čovječnosti izgubi dijete. Molim te.- zagrlila me je. Zagrlio sam i ja nju i mazio je po kosi. Razmišljao sam. Šta da radim?
- Jimin ne zna za ovo, nemoj mu ni reći.- rekla je.
- Ne brini.- uzeo sam njenu ruku i poljubio je. I dalje je bila u mom zagrljaju te nije vidjela suzu koja mi je skliznula niz lice. Šta ako je izgubim? Toliko pitanja mi se motalo po glavi.
- Uradićemo to kada Lisa bude u 8 mjesecu.- rekla je.
- Dobro.- pristao sam teška srca. Šta ako ovih 5 mjeseci, budu poslednji mjeseci provedeni sa njom? Obrisao sam suze neprimjetno kada se podigla. Nasmijao sam se i poljubio je.
- Tako si brižna.- rekao sam i sklonio jedan pramičak njene kose iza njenog uha. Nasmijala se.Lisina perspektiva
- Lisa? Izadji napolje na kratko.- čula sam Karlajlov glas. Izašla sam napolje i svi su bili tu. Tu je bio i Jimin. Upitno sam ih pogledala.
- Treba mi tvoja i Jiminova pomoć. Uzmite ovo.- dodao nam je dvije limenke. Tačnije, izgledale su kao limenke ali definitivno to nisu bile.
- Kada budete spremni protresite i skinite poklopac. Uradite to u isto vrijeme.- rekao je. Pogledala sam u Jimina a i on u mene. Alis nas je snimala na kameri.
- Spremna?- upitao me je. Klimnula sam glavom. Prodrmali smo limenke i skinuli poklopac. Iz njih je masovno izlazio plavi dim.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sumrak: Novi početak
Ficção AdolescentePriča je inspirisana na osnovu knjige/filma Sumrak saga. Nalazim se izmedju dva svijeta, dvije istine. Dvije istine koje samo ja, od ljudske rase znam. Nalazim se izmedju istine vampira i vukodlaka. Zovem se Lisa i živim sa svojom polu sestrom Bel...