6.

4.7K 149 9
                                    

Útközben a rádióban egy régi szám csendült fel "I need a hero" cimmel. Imádom ezt a számot. Valahogy olyan érzéseket kelt bennem, ami kellemes, hiszen amikor ovis voltam ez a dal csendült fel a sulibusz rádiójában. Arra az időszakra emlékeztet.

Eszembe jutott a lánc, amit a clubnál találtam.
-Liza! A táskám első részében benne van a lánc amit találtam, vagyis karkötő. A tiéd.
- Oh, tényleg? Észre sem vettem, hogy elhagytam. -amint megpillantotta a karkötőt hálásan nézett rám.
-Köszönöm!
- Szóra sem érdemes.

Amint megérkeztünk az iskolába, felbattyogtunk a második emeletre, ugyanis az első óra Spanyol volt. Nem igazán szeretem a spanyolt, de mivel anyu anno spanyolt tanult, hát engem is erre bíztatott. A spanyol mellett még tanulok törökül, amit viszont imádok.
Lizával eltérő az órarendünk, mivel más szakra járunk.

Kutatni kezdtem a táskámban, hohy elővegyem a könyveket, majd a kezembe akadt az a bizonyos cetli. Nem is vettem észre, hogy eltettem..tálan tudat alatt történt, hogy bármikor kéznél legyen.

Csak nézegettem a számokat, és az üzenetet amit írt.
Egyre csak azon járt az agyam, hogy mit fog mondani abban a riportban, amitől egyre idegesebb lettem. Talán illő lenne velem megbeszélni a dolgot mielőtt beszélne a sajtóval. Elhatároztam, hogy felhívom óra után a szünetben..

Fogtam a cetlit és a rajta lévő számot bepögyögtem a telefonomba..

Kicsöng..pár másodperc után felvette

- Igen tessék? -szólalt meg rekettes hangon
- Szia! Én vagyok Emily!
- Szia! Már vártam, hogy hívj.
- Nem jókedvemből hívtalak.. nem szeretnél nekem mondani valamit? -kértem számon, nyilván tudja miről beszélek.
- Szóval láttad a cikket?
- Igen láttam. És mi ez a riport ami majd készül veled? És egyátalán mi a terved? Mit mondasz rólam?
- Nos nézd, nem hinném, hogy ez telefon téma. Nem hiába írták az újságírók azt amit. Beszéljük ezt meg. Mikor érsz rá?
- Suli után mondjuk délután kettő körül.
- Kettőre a sulid előtt leszek, csak küld el az iskola címét. -kicsit elgondolkodtam, hogy megadjam e, hiszen akkor tudni fogja hogy hova járok, így bármikor feltűnést kelthet..
- Emily? -szólt rám kérdőn a telefonba.
- Oké elküldöm.

Kettő előtt pár perccel a suli parkolójában álltam, és vártam.
Pontban kettőkor meg is érkezett egy matt fekete "luxus" kocsival, amivel nem kelthet feltűnést ugye...
De meg kell hagyni pontos a pasas.

Kiszállt a kocsiból, én felé indultam. Kinyitotta nekem az anyósülés ajtaját, megköszöntem, majd beültem.

- Hova szeretnél menni? -kérdezte mire én azt sem tudtam hirtelen mit mondjak.
- Hát passz.. nem tudom. Ahol tudunk beszélni nyugodtan.
- Elviszlek egy helyre.. -mondta  miközben rám pillantott apró mosollyal az arcán.
- Rendben. -vontam meg a vállam, aztán bekötöttem a biztonsági övem..
A gondolatok csak kavarogtak a fejemben. Vajon mért mondta azt a sajtónak hogy mindent elmond rólam? Mit akarhat ezzel?
Remélem minden kérdésemre megkapom a választ.





Na sziasztok!  ♥
Aki eddig olvasta a sztorit attól elnézést kérek, hogy eddig nem volt újdonság. Most már igyekszem többet írni. Azt is nézzézek el nekem kérlek, hogy nagyon kezdő vagyok, de ettől még nagyon élvezem az írást. Jelezzétek valahogy, ha nektek is tetszik!
A közeljövőben több sztorit is elszeretnék kezdeni, vannak ötleteim😀
Visszakanyarodva ehhez a sztorihoz.. mindenképpen olvassátok majd tovább, mert csak most jön még a java. Igyekszem minél előbb feltölteni! Addig is pusza mindenkinek!😃😚

Rockstar a párom [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now