Emily
Nehezen, de kibírtam, hogy Adammel legyek egy szobában.
Minden pillanatban éreztem magamon a tekintetét.Hannah várt az irodában.
- Figyelj Emily, van egy kis gond a fotózással.
- Mi a gond?
- Csak szombat reggelre lesznek meg a ruhák, akkor halasztjuk egy napot?
- Ruha nélkül nincs fotózás. A bemutató este lesz, reggel elintézünk mindent.
- Rendben van. Akkor szólok, hogy minden oké.Miután Hannah kiment, fel akartam hívni Andy-t, aztán rájöttem, hogy otthon hagytam a telefonom.
Bekapcsoltam a számítógépet, majd írtam neki, de láttam, hogy nem elérhető, így valószínűtlennek tartottam, hogy megnézze az üzenetem.Munka után egyből felhívtam.
- Sziaa! Ne haragudj, hogy nem tudtalak hívni, itthon maradt a telefonom. Nem kaptad meg az üzimet? - kérdeztem.
- Szia kicsim, nem néztem.
- Ugye nem zavarok? - a háttérben elég nagy volt a hangzavar.
- Dehogy szivem, zártkörű bulit tartunk a fiúkkal levezetésképp. - fura volt a hangja
- Te ittál?
- Egy keveset.. Emily? - szerintem többet ivott a kelleténél, de még így is cuki volt.
- Igen?
- Szeretlek..nagyon szeretlek! - alig lehetett kivenni a szavait.
- Én is! De most már ne igyál többet,rendben? Aggódom, hogy még a végén bajod lesz.
- Nem ittam vagy 10 perce drágám, ne aggódj! Vigyázok én magamra...
- Helyes, vigyázz! De legalább van ott valaki, aki figyel rád?
- Igen, én magam. - nevetett.
- Ne viccelődj már! Aggódom érted..
- Mindjárt megyek és lefekszem. Jobb lenne, ha mellettem lennél..
- Addig nem teszem le, amíg le nem fekszel!Egy huppanást hallottam a vonal túlsó feléről.
- Andy? Minden rendben? - kiabáltam
- Itt vagyok, csak lefeküdtem az ágyra.
- Jól van. Akkor most hagylak, pihend ki magad!
- Tudod, most elképzeltem, hogy itt vagy mellettem, átölelsz, hozzám bújsz.. Mit nem adnék most ezért.. Ez a három hét hosszabb, mint gondoltam!
- Ne is mondd..
- Akarlak Em, most! Nem érdekel semmi, én most elmegyek hozzád!
- Részeg vagy, nem mész te sehova!
- Igazad van.. Megmozdulni sem tudok.
- Pihenj, oké? Reggel majd hívlak.
- Hívj! Em?
- Mondd csak..
- Szeretlek, mondtam már? - elmosolyodtam
- Én is te dinka! Most már aludj!
- Jó éjt! Csókollak szerelmem!
- Jó éjszakát!Miután letettem a telefont, lezuhanyoztam, felhúztam a pizsimet, majd ágyba bújtam.
Péntek reggel
Álmosan kevergettem a kávém a konyha pultnál, közben a bemutató részleteit néztem át.
Később megnyitottam a facebookot.Egy ismerősnek jelölés.
Adam Jones
Gondolkodtam egy darabig, hogy visszejelöljem-e, de hiszen a főnököm, ha bármi van, előbb tud értesíteni..
Rányomtam a megerősítés gombra.
A kávéspoharat betettem a mosogatóba, majd beindultam a telefonommal a szobámba, hogy felöltözzek. Az ágyamra dobtam.
Abban a pillanatban jött is egy üzenet.
Adam - Jó reggelt királylány!
Én - Jó reggelt..
Adam - Mikor indulsz?
Én - 15 percen belül elindulok
Adam - Rendben😉Na, kellett nekem visszaigazolnom. Most zaklatni fog minden nap.
Felöltöztem. Egy kék nadrágot és egy fehér inget vettem fel, amit betűrve szeretek hordani.
Felkaptam a táskám, majd elindultam.Elővettem a kocsikulcsot a táskámból, mire egy duda szó zavarta meg a nyugalmam. Konkrétan a frászt hozta rám.
Mire feleszméltem, csak néztem a kocsit, ami megáll az én autóm mellett.
- Elviszlek! - szólított egy ismerős hang a kocsiból.
- Adam!? - nem voltam hajlandó elmozdulni a kocsim mellől. - Nem, köszi! Megyek a sajátommal.
- Addig nem megyek el, amíg be nem szállsz!Olyan jól indul ez a nap is..
Duzzogva bedobtam a táskámba a kulcsot, majd beszálltam a kocsiba.
YOU ARE READING
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fanfiction| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...