73.

1.7K 66 5
                                    

Emily

Péntek

- Igen, azokat a lufikat oda fel! - szótlam a dekorációért felelő embereknek.

Nagy a sürgés-forgás, annak ellenére, hogy reggel van még.

Egy nagy előadó termet béreltünk ki, ahol egy kifutót alakítottunk ki. A hely káprázatos. Hatalmas üvegablakaival még gyönyörűbb.

A kollekció átadása délután 2-kor kezdődik.
Azt akarom, hogy minden tökéletesen menjen. Nem szeretnék hibát.

- Hogy haladunk? - hajolt a nyakamhoz Adam, akitől a frász jött rám
- Megijesztettél! - fordultam meg - Haladgatunk, pár apróság hiányzik.
- Ne hajszold túl magad! - fogta meg a derekam
- Ne aggódj!
- Nekem vissza kell mennem a cégemhez, de 1 óra múlva itt leszek. Vigyázz magadra! - megcsókolt.

Ebben a pillanatban megjelent Hannah.

- Emily, Adam.. - szólt oda köszönésképpen
- Szia Hannah! - feltűnően nagy vigyor lett az arcomon

Adam eközben kislisszant az ajtón, magamra hagyva.

- Ti együtt vagytok? - csalódottság volt az arcán

Nem tudtam tovább tagadni.

- Hát, igen. Sajnálom, hogy nem mondtam el!
- Miért nem mondtad el? Mit számít, hogy mikor?
- Igazad van, ezt már nem tudom helyrehozni.
- Mindegy Emily.. Rájébresztettél, hogy nem érdemes reménykednem a szerelmében.
Viszont azt nem gondoltam, hogy pont te leszel az, aki hazudik nekem. - el is viharzott.

Hiába mentem volna utána nem hallgatott volna meg. Valójában igaza is van. Egy tuskó vagyok..

A bamutató kimondottan nagy siker lett.
A kollekció darabjait imádta a közönség, rengeteg elismerést és dicséretet kaptam.

- Gratulálok szerelmem! - ölelt magához Adam
- Köszönöm! - tettem a fejem a mellkasára. Egy pillanatra olyan érzés volt, mintha Andy lenne itt mellettem.

- Haza vinnél? - kérdeztem
- Ahogy szeretnéd. Fáradt vagy?
- Igen. Olyan mintha köveket cipelnék a lábamon..
- Ezen segíthetek.. - felkapott a karjába, és így vitt ki az autóig.

- Hahaha - nevettem - már is sokkal jobb.. Köszönöm! - nyitotta ki nekem a kocsi ajtót, majd beültem.

- Túl sok mindent köszönsz meg..
- Már az is baj? - kérdeztem lebiggyesztettt szájjal.
- Tudod, hogy szeretlek? - tette a tenyerét az arcomra
- Tudom.. - mondtam, közben az egyik kezemmel megfogtam az övét, ami az arcomon volt
- Elérem, hogy te is úgy szeress, ahogy én! Türelmes leszek..
- Jól esik, hogy megérted..
- Ez nem egyről a kettőre megy, persze, hogy megértem.

Este Adam velem maradt, aminek örülök is, meg nem is..
Örülök, mert van aki vigyáz rám,hiszen már nem vagyok egyedül, viszont ma mégsem éreztem ennek szükségességét.

Filmnézés közben, mellettem a kanapén megrezzent a telefonom.

Adam a filmre figyelt, addig én megnéztem ki volt.

Andy..

Egy üzenetet küldött.

Kerülve a feltűnést, válaszoltam neki, miközben Adam a pattogatott kukoricát tömte magába

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kerülve a feltűnést, válaszoltam neki, miközben Adam a pattogatott kukoricát tömte magába.

"Nincs miről beszélni Andy!"

Pár perc múlva csengett a telefonom. Ő hív.

Felálltam a kanapéről, hogy Adam véletlenül se lássa meg, különben dühös lenne.

- Ki az? - kérdezte, a kukoricát rágcsálva
- Anya az. Megyek beszélek vele..

Gyors léptekkel a szobámba rohantam, majd magamra zártam az ajtót.


- Mi az? - szóltam bele a telefonba dühösen
- Csak annyit kérek, hogy beszéljük meg a dolgokat!
- Mit beszéljünk azon, hogy a saját szememmel láttam,hogy belemászol a nő szájába?
- Megtudom magyarázni, de az hosszú lenne.. Találkozzunk!
- Nem vagyok kíváncsi a mondandódra. Különben is.. a szerelmem nem szeretné, ha magára hagynám..
- Szerelmed? Szóval összejöttél azzal a ficsúrral.. - a hangja komorrá vált
- A neve Adam, és igen. Ő szeret engem és soha nem csapott be! Rólad ezt nem mondhatom el.
- Hát legyen.. Legyetek boldogok. Kilépek az életedből! - rámnyomta a telefont

Miután rádöbbentem, hogy ezek a szavak valóban elhagyták a számat, egy világ omlott össze bennem. Legszívesebben vissza hívtam volna és azt mondtam volna : " Hazudtam. Csak téged szeretlek. Mindig is téged szerettelek!", de a büszkeségem nagyobb.
Mondhatom azt is, hogy már késő. Elvesztettem őt.

Sírva rogytam le az ágyra.
Azt sem mondhatom el neki, hogy babát várok tőle. Nem tehetem. Félek attól, hogy nem hinné el, hogy az övé, vagy csupán attól, hogy a tény, az, hogy terhes vagyok, nem old meg semmit sem.

- Szivem! Minden oke? - kiabált a nappaliból Adam

Megköszörültem a torkom, majd válaszoltam.

- Igen, mindjárt megyek!





Halihó! 😁

A veleményetekre vagyok kíváncsi.

M

it gondoltok Emily terhességéről valamint szerintetek milyen végkimenetele lesz a történetnek?
A fejemben már kialakult minden, szóval sűrűbben hozom nektek a részeket!❤️❤️ (negatív kommenteket törlöm, ugyanis nincs szükségünk negativitásra, azoknak sem akik szeretik olvasni, és persze nekem se.)

Rockstar a párom [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now