Adam
A gyártás a cégnél ma kezdődik.
Részben ezért is hoztam vissza Emily-nek a gyerekeket. Fontos, hogy csak erre koncentráljak. Nem szeretném, ha ez is befuccsolna, mint az előző.- Mondd, hogy intéztél valamit Mason! - csatlakozott a reggelihez még munka előtt
- Igen. Találtam egy vevőt. Egy dolgot viszont kért.
- Mi lenne az?
- Szeretné, ha anoním maradna. Ez egy rizikós biznisz, nem akar belőle ügyet, szóval senki előtt nem fog mutatkozni. Az árut leszállítom neki, a pénzt pedig hozom.
- Aha, oké. De azért beszélhetek vele?
- Igen, megkért, hogy adjam oda a számát. Itt van. - nyújtott át egy papírfecnit.
- Remek, kössz. Tegnap elküldtelek a gyárba. Minden rendben?
- Igen, minden készen áll.
- Brian? Róla tudsz valamit? - mintha a föld nyelte volna el azt a fickót
- Kerestem már mindenütt, de semmi. Nem tudom mi lehet vele. Az is lehet, hogy ő rabolta el tőlem a pénzt.
- Igen, több, mint valószínű. Rohadék! - a méreg iránta nem csillapodott
- Most megyek. Ha szükséged van valamire Adam, csak hívj!
- Köszi a segítséget.Andy
- Na, beadtad neki? - jött meg Mason a szomszédból
- Persze, sima ügy. Megadtam a számot, amit leírtál. Hogy fogsz vele beszélni anélkül, hogy felismerné a hangod?
- Manapság már mindent lelehet tölteni. Erre is egy ilyen app lesz a segítségemre. Megoldom. Nem fogja tudni, hogy én vagyok.
- Legszívesebben az öklömet a képébe mártanám már Andy, kezdek türelmetlen lenni.
- Tudom, hogy nehéz! Hidd el, nekem is, de nem veszthetjük el most a fejünket! Még nem!
- Igaz, igaz.. Tudom.
- Csak még egy kicsi van..
- Apropó.. Benett keresett. A banda tagjaid beakartak menni hozzád a börtönbe. Benett megoldotta azzal, hogy tilos a látogatás.
- És még ők is itt vannak.. Soha nem hazudtam nekik, és most ezt csinálom.
- Nem mondod el nekik?
- Nem tehetem. Kockázatos. Nem azért, mert nem bízom bennük, de így is elegen tudják, hogy szabad vagyok. Te, Benett.. Éppen elég egyelőre. Majd, ha eljön az ideje, mindenki megtudja.
- Csak gondoltam elmondom. Nyílván a te döntésed. - megcsörrent a telefon.- Jones? - kérdezte Mason
- Aha, már kapás is van.. - mondtam, majd felvettem. Bekapcsoltam a programot, hogy elváltozzon a hangom.- Halo? - szóltam bele
- Üdv, Adam Jones vagyok. Mason barátunk említette, hogy ön venné meg az árut.
- Így van, én lennék.
- Hogy szólíthatom?
- A nevemet semmi féle képpen nem adhatom ki, legyen elég a Mr.
- Rendben, Mr. Pontosan mennyi fegyvert szeretne, és milyet?
- Magára bízom, a lényeg, hogy spéci legyen. Az sem baj, ha katonai. Úgy egy teherkocsi mennyiségű megfelel. - elakadt a lélegzete a vonal túlsó oldalán. Rengetek pénz forog, most kockán.
- Ahogy óhajtja Mr! Három nap múlva meg lesz!
- Az anyagiakat, kérem most intézzük. Mondja meg mennyit kér!
- 34.000 dollár. Megfelel? - sok, sőt rengetek pénzbe fog nekem ez kerülni, de a lényeg nem változott. Azért csinálom, hogy Adam Jones vára összedőljön.
- Megegyeztünk. Mason majd elviszi önnek, amint leszállítja az árut.
- Köszönöm! Ígérem, nem bánja meg, hogy tőlem vásárolt!
- Azt nagyon is remélem.. - mondtam, majd lenyomtam a piros gombot.- 34.000 dollár.. Rengetek pénz Andy.
- Tisztában vagyok vele.
- Nincs valami megoldás, hogy ne adjunk ennyit érte?
- De.. Van.. Vagyis, ha megtudjuk csinálni, akkor nem lesz semmi probléma. - spontán ötletem támadt.
- Mire gondolsz?
- Megtudnád babrálni a gyártást? Mármint, hogy a fegyverek hibásak legyenek?
- Csak akkor, ha már eleve rossz anyagból dolgoznak. Egyenként megbügykölni őket..körülményes.
- Mennyi idő, amíg kész lenne?
- Jó pár órát igénybe venne.
- Ki intézi az alkatrészek szállítását?
- Én. Miért?
- Ha eleve rossz anyagot szállítasz le, azért te leszel a felelős. Magadra vállalod?
- És, ha másra bízom?
- Úgy jobb lenne, de Adam mit szól hozzá?
- Megbeszélek vele mindent. Majd kitálalok valamit, hogy ne nekem kelljen menni.
- Jó.. Ez jó lesz Mason!
- De ahhoz mindenképpen tudni kell milyen típusú fegyver kell, így tudom félrevezetni azt, aki az alkatrészekért megy.
- Jó, akkor legyen CZ típusú.
- Azokban van öntöltős. Azt könnyű elrontani a gyártásnál.
- Igen, ezért gondoltam erre. Jólvan, akkor a többit rád bízom Mason. Bocs, hogy minden a te nyakadba borul..
- Ugyan, azért vagyok itt!A szállítás napja
Adam
- Minden jól ment igaz srácok? - a kért fegyvermennyiség előállt Mr. számára. Már csak a pénz kell, és a biznisz sikeres.
- Igen uram, most pakoljuk majd a kocsiba.
- Nem ajánlom, hogy bajuk essen! Rengeteg, sőt temérdeknyi pénzem van benne! Megértettük egymást? Óvátosan bánjatok velük!- Mason, rád bízom innentől! - a megpakolt teherkocsi készen állt az útra.
- Nem lesz gond. Két órán belül nálad leszek.
- Jó, várlak.Andy
Közel a gyár épületénél vártam Mason-t.
- Gyorsan, szállj be! - fekete szerésben és szövet sapkában rejtőztem.
- Azt hittem soha nem jössz.. - mondtam, majd beszálltam mellé
- Hova menjünk?
- A birtok közelébe. Vissza viszed Mason-nek a fegyvereket egy pár óra múlva.
Tesztelve lettek?
- Nem, nem volt idő rá.
- Helyes.. Ha mész Jones-hoz, csak annyit mondj, hogy beszélni akarok vele. Hívjon fel!Kis idő múlva csörrent a telefonom, mikor Mason elment hozzá.
Ismét bekapcsoltam a programot, mielőtt beszélni kezdtem volna.
- Hol a pénzem?? Nem erről volt a szó! - dühösen indult a telefonbeszélgetés. Adam begőzölt.
- Én is mondhatnám, hogy nem erről volt szó! Olyan fegyvereket gyártatott nekem, amik nem is működnek megfelelően! Ennyi pénzt nem ér nekem ez a szemét!
- Mégis mi a francról beszél?
- Mason nem mutatta? Vissza küldtem mindet, egytől-egyig! Csinaljon vele amit akar. Az egész rakomány egy kalap szart nem ér!
- Ahh..!! - hangos moraj hallatszott a telefon túloldaláról. Biztos valamit összetört mérgében. Had örlődjön, megérdemli!Adam
- Ez meg mégis mi a fenét akar jelenteni Mason??! Hee? Mi a fenét? - a düh elvakított, nem akartam felfogni ép ésszel, hogy mi történik.
- Nem tudom Adam, egyszerűen vissza adta a fegyvereket. Elég dühös volt, mikor kipróbálta őket.
- Az meg hogy lehet??
- Ha én tudnám.. Én csak azt tettem, amit kértél.
- Adj egy fegyvert! Add!! - a saját kezemmel akartam letesztelniValóban nem működött.
Hogy történhetett ez meg??Mérgemben földhözvágtam a pisztolyt.
- Azt akarod mondani, hogy több millió dollárom veszett kárba a semmiért??!
- Én.. - nem akartam végig hallgatni sem
- Meg se szólalj!! Tünés a házamból, mától nincs szükségem rád!
- Sajnálom Adam, tényleg.
- Azt mondtam húzz el innen!! Kifelé!Dühös voltam mindenre és mindenkire..
Hogy baltázhattuk el megint?? Hogy?
YOU ARE READING
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fanfiction| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...