Emily
- Rendben van Mary, indulok. - készültem a munkába.
- Sokáig maradsz? Meg mondom az őszintét, nem szeretek ebben a nagy házban lenni nélküled..
- Tudom, nekem sem jó így,de nincs mit tenni. Szerencsére egy kicsit visszakaphatom a régi életem a munkám révén.. Ennyi jutott.
- Úgy sajnálom ami veletek történt..
- Én is Mary. - könnyek szöktek a szemembe, de nem sírhattam. Most nem. - Mindegy is.. Lucy, ha felkel, kérlek csinálj neki mogyoróvajas szendvicset, tegnap este is azt akart, de már késő volt hozzá.
- Persze, hogy csinálok.
- Jólvan, köszönöm..Az ajtón kilépve csalódás fogadott.
Két fickó állt az egyik kocsinál, a másik autóban Adam ült.
- Ez meg mit jelentsen? - kérdeztem tőle
- Veled lesznek, amíg haza nem érsz. - felelte komoran a kormányt fogva.
- Hova szöknék? Mondd el nekem..
- Jobb óvatosnak lenni. Ha gond van, ők jeleznek nekem. Kérhetsz tőlük bármit, ők megteszik.
- Jó, tűnjenek el. Most!
- Kivéve ezt. Nem fognak magadra hagyni.
- Remek..
- Később benézek én is a céghez, most van egy kis dolgom az enyémnél.- Kisasszony.. - nyitotta ki nekem a hátsó ülést.
- Remek.. Már vezetni se vezethetek.Egyesnest a céghez vittek, majd ahogy kiszálltam, jöttek utánam.
- Nem szükséges velem jönniük!
- Ezt a parancsot kaptuk Jones kisasszony!
- Haha.. De jó nekem.. - Jones kisasszony.. A hideg ráz ettől..
- Hogy is hívnak titeket?
- Ashton vagyok - felelte az egyik kétajtós, majd a másik is
- Brendon.
- Értem..- Emily! - jött felém mosollyal az arcán Barb. Megöleltük egymást, majd furán nézett a mögöttem álló két pasira.
- Ezek meg kik? - kérdezte
- Ne is kérdezd.. Mi a helyzet itt?
- Minden rendben.
- A cukrászda? Az is jól megy?
- Nézd meg magad! - mutatott a dugig tömött asztalokra
- De örülök! Szép munka Barb! Köszönöm, hogy tartottad a frontot.
- Szívesen tettem.
- Ah, keresett téged tegnap egy Tony nevű alak. Ismered? -
- Shh.. Halkabban! Tony? Komolyan?
- Igen.
- Mit mondott?
- A telefonszámát megadta, és hogy adjam oda neked, ha visszajönnél.
- Add, add csak! - apró kis reménysugár. Talán ő segíthet nekem.Átnyújtotta a cetlit, majd eltettem gyors a zsebembe.
- Köszönöm Barb!
Beszálltunk a liftbe, majd az irodámhoz mentünk.
- Ide már nefáradjanak! - állítottam meg őket az ajtóm előtt.
- Mi itt leszünk. Ha szüksége van valamire Jones kisasszony, szóljon!
- Ami azt illeti lenne.. Emily. Ez a nevem, így szólítsanak!
- Ahogy kívánja Emily!
- Köszönöm..Amint magamra zártam az ajtót, azonnal pötyögni kezdtem Tony telefonszámát, és megkerestem az ajtótól legtávolabb eső pontot,hogy a lehető legkevesebbet, vagy semmit ne halljanak abból, amit mondok..
Kicseng.
- Haló.. - szólaltam bele - Tony? Emily vagyok..
- Emily kisasszony, kerestem önt tegnap az irodájában.
- Igen, igen hallottam.. Miért kerestél? Tudsz valamit Andy-ről?
- Ami azt illeti ő kért meg az ügyvédjén keresztül, hogy keressem meg önt. Megtudta, hogy nincs a városban.
- Igen ez igaz. El kellett jönnöm..
- Mondja meg hol van! Elmegyek önért!
- Tony, az nem lenne jó ötlet. Adam-nek sok embere van, még valami baja esne!
- Ne féltsen engem, megoldom! Csak mondja el a címet.
- Rendben.. Elküldöm üzenetben.
- Várom! A továbbiakban üzenek, hogy mit - és hogyan fogunk tenni. Rendben?
- Rendben Tony, köszönöm!Mint mondják, a remény hal meg utoljára. Bízom benne, ezúttal tényleg minden jól fog menni.
Sziasztok!
Remélem tetszik ez a rész is, és ezúttal szeretném megköszönni, hogy ennyien velem tartotok. Jól esik a lelkemnek❤️Még egy kis újdonság..
A napokban hoztam nektek egy újabb sztorit, A maffia feje címmel. Ez egy sorozat alapján készülő sztori lesz, de ettől függetlenül remélem tetszeni fog!
Meglátjuk mi lesz annak a történetnek a sorsa. Ha tetszik nektek és érdekel a folytatás, akkor hozom szívesen.
Örülnék, ha jeleznétek nekem. 🥰Imádás, és puszi nektek! 😘😊
KAMU SEDANG MEMBACA
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fiksi Penggemar| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...