64.

1.8K 81 1
                                    

Adam

Emily ma késik a munkából. Amióta nálam dolgozik ez egyszer sem fordult elő, csak ha valami váratlan, vagy megbeszélt dolog jött közbe, mindig előre értesültem róla.

Gondoltam lemegyek és megvárom a kantinnál.

Egyszercsak betoppant.

Gondterhelt arcal, összeráncolt szemöldökkel, gyors léptekkel a lift felé indult.

- Emily, várj! - szóltam utána
- Mi az Adam? - állt meg a lift előtt.
- Menjünk együtt.. - megnyomtam a gombot, majd jött is a lift.

Feszülten nézegetett egy cetlit.

- Baj van Emily? - kérdeztem
- Nincs semmi. - felelte, de ugyanakkor az ellenkezőjét éreztem.
- Mondd el, ha bánt valami. Ezt most úgy mondom, mint barát.
- Tényleg? Barát? Cuki vagy Adam.. - nem gondolta komolyan. Tudtam, hogy nem fog beszélni.

Kinyílt a lift ajtaja, majd a folyósón egymás mellett haladtunk.

- Szólj, ha mégis beszélni szeretnél! - megálltunk az irodája előtt.
- Köszi, hogy így aggódsz, de semmi gond nincs. - becsukta maga mögött az ajtót.

Pár óra eltelteltével Mrs. Johanson üzent nekem, hogy nem éri el Emily-t telefonon, így hát az irodájába mentem.

- Emily, van egy perced? - belépve, épp gépelt valamit.
- Persze, mi az?
- Mrs. Johanson keresett. Nem ért el téged.
- Ah, tényleg.. - kapott a fejéhez, majd a telefonjáért nyúlt. - este a táskámban maradt és nem tettem fel töltőre!
- Ha gondolod adok töltőt..
- Azt megköszönném.

Oda is adtam. Miközben a szembeni konnektorhoz ment és telefonált, az asztalához mentem és megláttam azt a cetlit, amit a kezében szorongatott korábban. Egy cím volt rajta.
Hogy ne keltsek gyanút, nem akartam, hogy tolakodónak véljen, ezért otthagytam.

Mi lehet azon a helyen, ami miatt ilyen feszült? Biztosan ez az oka.
Az ő viselkedése rám is kihat, amitől csak idegesebb és kíváncsibb leszek.

Emily

Mrs. Johanson egy hangyányit pipa volt rám, amiért nem tudta közölni velem a mondandóját.
Szerencsére először fordult elő, így könnyedén kikeveredtem a kellemetlen helyzetből, és a munkára térhettünk.

Kaptam egy időpontot.
Szeptember 9. Erre a napra beszéltünk meg egy utolsó konferenciát a kollekcióval kapcsolatban. Be kell adnom a terveket.
Aztán ért csak a hidegzuhany.

- Emily, van itt egy hölgyemény, azt mondta te küldted ide. Ő az asszisztens? - kérdezte

Teljesen kiment a fejemből Hannah, most biztos dühös rám.

- Igen, remélem nembaj, hogy én nem tudtam elmenni! Ügyes és szorgamas lány, nem lesz vele gond!
- Rendben Emily, beszélek vele aztán üzenek, hogy mi a helyzet.
- Várom. Üzenje meg kérem, hogy sajnálom!
- Átadom, puszillak! - köszöntünk el egymástól.

Csoda, hogy mindent elfelejtek, hogyha megkavarják a gondolataim..

Visszaültem az asztalomhoz, és azt az apró cetlit bámultam.
A hely számomra ismeretlen, azt sem tudom, hogy valóban elmenjek-e? Nem tudtam értelmezni a reggeli helyzetet.
Egy kérdés kavarog a fejemben, egyetlen egy.. Miért?

Munka után egyből hazamentem, de Andy nem volt otthon. Egy papírt hagyott az ebédlőasztalon.

Fontos dolgom akadt, elintézem és jövök! Szeretlek!

Biztos a stúdióban van valami dolga. Jobb is így, legalább nem kell magyarázkodnom, hogy miért is megyek el otthonról. Ugyanis döntöttem. Elmegyek a megdott címre.

A GPS a város túlsófelébe vezetett.
Egy tengerparti étterem előtt parkoltam le.

Mi keresni valóm van nekem itt?

Mindenki csinosan kiöltözve, elegánsan.
Sokaknak a kezében egy pezsgőspohár díszelgett, mások pedig a koktélrákokat falatozták.

Megálltam az ajtó előtt. Nem tudtam biztosan, hogy be akarok-e menni oda. Nem is voltam kellően felöltözve, még kinéztek volna.

Egyszercsak a telefonom csippant egyet.

Kihalásztam a farzsebemből.

Egy ismeretlen számról jött az üzenet.

Ez meg mit jelentsen? Teljesen össze vagyok zavarodva

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ez meg mit jelentsen? Teljesen össze vagyok zavarodva.
Nem tudom, hogy most ennek örülnöm kéne vagy sem.
Biztos vagyok benne, hogy a szőke nő volt az. Tehát ő is itt van valahol, de hol rejtőzik?

Mivel nem rejtette el a számát, gondoltam felihívom.

Kicseng.

Nem hallottam a közelben telefoncsengést.
Vagy fél percig csengettem, mire rámnyomta a telefont.

Nemsokra rá, újjabb üzenetet kaptam.

Felemeltem a fejem, és arra a pontra néztem, amit leírt

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Felemeltem a fejem, és arra a pontra néztem, amit leírt.

Azon kaptam magam, hogy a szívem ezzerrel kalapál, a légzésem felgyorsul.

Nem akartam hinni a szememnek.

Csak álltam az ajtóban, és néztem őket.

Őket.. Andy volt, azzal a nővel.
Ashley-vel.
Costello átölelte, csókolóztak a szemem láttára.

Andy nem úgy tűnt, mint aki visszautasította volna..

Becsuktam a szemem egy pillanatra.

- Ez biztosan csak egy rossz vicc.. Egy vicc.. - mormogtam magamban
Reménykedve abban, hogy igazam van, újra kinyitottam a szemem, de ugyanaz a látvány fogadott. Egymásba temetkezve nyalták-falták egymást.

A kocsimhoz akartam menni, de végül az épület előtt a földre rogytam. A lábaim nem akartak engedelmeskesni.

Kezeim közé temettem az arcom, zogoktam.
Körülöttem minden megszűnt létezni. Minden boldogságom ami volt, egy szempillantás alatt hullott darabokra.

Ez volt az a fontos dolog, amit el kellett rendezni?
A csalódottságom, bánatom, dühom abban a pillanatban mérhetetlen volt.


Egyszercsak egy kéz fogta meg a karom.

Könnyes szemmel néztem fel, elsőre az arcát sem láttam, majd hirtelen minden kitisztult.

- Te mit keresel itt? - mondtam megcsuklott hangon..

Rockstar a párom [BEFEJEZETT] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang