Emily
- Át kell pakolni a holminkat.. Elég sok lesz, nagyon ragaszkodó típus vagyok. - mondtam, miközben a kandalló mellett ültünk, és borozgattunk.
- Segítek elhozni amit csak akarsz.
- Rendben.. - közben elgondolkodtam.
- Min jár az eszed? - kérdezte
- Anyáék megfognak lepődni ezen,hogy máris összeköltözünk. Lehet, hogy korainak tartják még..
- Ez közös döntés volt. Biztos megértőek lesznek, neaggódj! - nyugtatott meg
- Igen, remélem is.A telefonom csippant egyet.
- Pillanat megnézem.. - felálltam, kivettem a táskámból a telefont.
Egy üzenet jött Mrs. Johanson-től.
Holnap reggel gyere DarkBlue céghez. A többit személyesen..
- Ah, Mrs. Johanson írt. Látni akar holnap reggel.
- Remek! Izgulsz? - kérdezte
- Ennyire látszik? Igen, eléggé..
- Nincs miért drágám! Gyere ide! - hívott maga mellé
- Bíznod kell magadban! Nem hiába akarja, hogy dolgozz velük! - ölelt át
- Igazad van, de akkor is.. - nyafogtam..
- Shh! - tette az ujját a számra - Nincs de! Hidd el nekem, előbb-utóbb azt szeretnék majd, hogy kizárólag Mrs. Johanson-nal dolgozz!
- Ezt így megjósolod? - nevettem
- Ez csak egy megérzés, de nem szoktam tévedni. Majd mondhatod, hogy "Megmondtad Andy, igazad volt!"
- Ne bízd el magad!
- Soha! - nevetett ő is- Holnap koncert után lesz egy kisebb interjúm. - közölte Andy
- Igazán? Majd lecsekkolom.. - vágtam rá - Késő van.. Lekellene zuhanyoznom.. - álltam fel
- Menj csak, addig én beágyazok.
- Ne, nem kell! Aludjunk itt, itt olyan jó a kandalló mellett.
- Ahogy szeretnéd! Hozok le takarót.. - indultunk felŐ a szoba írányába ment balra, én pedig jobbra a fürdőszobába.
Levetettem a ruháim, kiengedtem a hajam, majd a forró zuhany alá álltam.
Ennyire nem esett még jól egy zuhany.
Az az érzés fogott el, hogy minden rendben van körülöttem, és nincs senki aki a boldogságunk útját állná.
Zuhanyzás közben a sampont kerestem, de nem volt bent.
Kinyitottam a zuhany ajtót, majd a mosdókagylónál pillantottam meg.
Nem igazán volt kedvem vizesen kimászni, így szóltam Andy-nek.- Andy..!? - kiabáltam
- Igen? - szólt lentről
- Gyere fel kérlek!
- Megyek! - válaszolt.- Ideadnád légyszíves a sampont? - mutattam a rózsaszín flakonra
A zuhanyajtó résnyire nyitva volt, párás volt az ajtó így nem látott semmit, plusz még takartam is magam valamennyire a biztonság kedvéért.
Átnyújtotta, de közben magamon éreztem a tekintetét, mégha nem is látott belőlem sokat.
Csábos mosolyától elolvadtam, aztán ráeszméltem, hogy miért is szégyenlősködöm előtte? Nincs miért.Elhúztam a zuhanykabin ajtaját, ekkor már nem takartam magam.
- Csatlakozol? - húztam be ruhástól a zuhany alá
- Igen? - nevetett felNem adtam neki választási lehetőséget.
- Azért nem gondd, ha leveszem a ruhám? - nézett rám, azzal a nagy kék szemeivel, amitől csak lázba jöttem
- Csak nyugodtan.. - válaszoltam lazánAz inget, majd a nadrágot, ami addigra már teljesen átázott, levette magáról, majd a két kezét a falhoz támasztva mélyen egymás szemébe néztünk, majd megcsókolt.
Úgy éreztem magam, mintha egy romantikus filmben lennék.
Minden olyan, vagy még annál is jobb érzés volt.
Vele lenni a legcsodásabb dolog.- Megfázol! - terítette rám egy fürdőköpenyt, majd ő is ezt tette.
Szorosan magához ölelt, majd ismét megcsókoltuk egymást.
- Menjünk le.. - mondtam
Mezítláb,kézenfogva léptünk ki, majd amikor a lépcsőhöz értünk felkapott a karjába.
- Mi az? Már járni sem engedsz? - kérdeztem
- Meg ne erőltesd magad szépségem! - puszilta meg a homlokomLetett a kandalló előtt, melyben pislákolt a tűz.
Megálltunk egymással szemben, abban a pillanatban minta megállt volna a levegő.
Éreztem lehelletét az ajkamon, ahogy közel hajolt.
Lassú mozdulattal kikötötte a köntösöm, majd hagyta, hogy a földre hulljon.
Átkarolt a két kezével, magához húzott.Az ajkunk szétnyílt és a nyelvünk hevesen egymásbacsavarodott.
Mély hangja tört fel a torka legmélyéről, majd az alsó ajkamba harapott, amitől libabőrös lettem.
Megfogta a két kezem, majd a nyaka köré tette. Egy mozdulattal lefektetett a takaróra, és végigcsókolta a testem.
Minden porcikám beleremegett.
Nem lehet hozzászokni ehhez az érzéshez, minden alkalommal egyre jobb.- Szeretlek! - súgta a fülembe, majd az arcomra is millió csókot adott
- Én is téged! - kapkodtam a levegőt.Alig aludtunk az éjjel. Hol szerelmeskedtünk, hol csak beszélgettünk aztán megint szeretkeztünk. Senki nem zavart meg minket, csak mi voltunk egymásnak.
Felejthetetlen estét adott a számomra.- Elmegyek a holmikért az interjú után, úgy kettőre végzek. - közölte, miközben a reggeli kávénkat kortyolgattuk.
- Oké, gyorsan felöltözök, aztán indulhatunk. Ugye ledobsz a munkába?
- Persze szivem!
- Akkor megyek is.. - indultam a szobám felé, majd megfogta a kezem és az ölébe rántott, és megcsókolt.
- Elképesztő voltál az éjjel.. - hunyorított kissé a szemeivel, ajka csábító mosolyra húzodott. Zavarba jöttem és lesütöttem a szemem, majd egy pillanat múlva ránéztem
- Látod ezt éred el folyton.. Belepirulok a szavaidba és nem tudok mit mondani..
- Nem fontos mondani bármit is.. Értelek szavak nélkül is! - megpiszulta a rákvörös arcom, majd felálltam. Mielőtt léptem volna egyet rápaskolt a fenekemre.- Naa! - néztem rá felhúzott szemöldökkel. - Ezt még visszakapja fiatalember!
Elmosolyodott, majd a kávéjába kortyolt.
Felkaptam magamra a tegnapi ruhám, majd indultunk is.
- Be kell ugranom hozzánk átöltözni, nem mehetek be ugyanabba a ruhába..
- Igen, nekem is át kell.Hamar el is készültünk, majd lerakott a Darkblue cég előtt.
- Köszi, hogy elhoztál! - hajoltam közel hozzá
- Majd jövök érted, csak szólj! - csókolt megKiszálltam a kocsiból, intettem neki, majd megvártam míg elmegy, és csak azután indultam Mrs.Johanson-hoz.
Az agyam máris átváltott üzleti stílusba, és egyből gyorsabban kezdett verni a szívem, a lábaim pedig remegni kezdtek.
- Jöjjön, aminek jönnie kell..
YOU ARE READING
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fanfiction| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...