Andy
A bandámmal végre sikerült mimdent helyrehozni.
Természetesen folytatódik minden úgy, ahogy eddig. Emellett a műsorom, az Andy Show sem fog véget érni. Tele vagyok ötlettel, energiával..biztosan egy valakinek köszönhetem ezt.Délután újra összejöttünk Emily-vel, ezúttal nálam.
- Nem gondolod, hogy jó lenne megint együtt élni? - tettem fel a kérdést, közben lasagne-t falatoztunk a konyhában.
- Hm.. Én is gondoltam már rá, viszont nem lesz egy kicsit sietős megint?
- Mármint, téged zavarna?
- Egyáltalán nem, sőt.. Nagyon szeretném!
- Hadd találjam ki..mégis izgat mások véleménye..
- Ismersz..
- Ezt az oldaladat ismerem, de nem szabad másokkal foglalkoznod!
- Igazad van! Mostantól erre odafigyelek!
- Helyes.. . - csíptem az arcába
- Naa..
- Szépségem.. - símítottam végig az arcát. - Akkor, benne vagy?
- Benne! - fogta meg a kezem, ami az arcán pihent.
- Szeretlek! - megcsókoltuk egymást- Előkészítek mindent estére, a kulcsot, stb.. Neked is kell egy saját.
- Rendben, addig én is elmegyek egy címre, amit a tanárom adott.
- Milyen cím? - kezdtem kíváncsi lenni
- Mr. Kitt látta az őszi kollekciót amit terveztem, aztán azt javasolta, hogy kezdjek saját karriert, mert szerinte tehetséges vagyok..
- És nem csak szerinte.. Szerintem is.. - összekulcsoltam a kezem a dereka körül
- Gondolod?
- De még hogy.. Mindenki kapkodna a ruhákért, amiket tervezel!
- Csak tudod.. Elég drága helynek tűnt. Én ezzel nem bírnék el..
- Hadd segítsek! Itt vagyok neked!
- A szerelmem vagy, nem a bankautomatám! Nem fogadhatok el ilyet..
- Akkor a házat se fogadd el, mert azt is én vettem.. - incselkedtem
- Az más.. Az a közös életünk egy része.
- Te vagy az életem! De, ha azt kéred ne segítsek, akkor nem segítek.
- Nem szeretném.. Ez túl nagy falat lenne neked is. Nagyobb, mint a házunk.. - láttam a szemében, hogy nagyon is akarja azt a helyet.
- Akkor találunk neked valami mást..
- Majd meglátjuk. Előbb felhívom a tanárurat. Azt mondta lehet részletben is.. Hátha nem olyan vészes így.
- Rendben van, én ebbe nem szólok bele szívem. Úgy lesz minden, ahogy te szeretnéd!Eközben egy hívást kapott.
- Azonnal mennem kell! - kapkodta a levegőt, közben a táskáját kereste
- Mi a baj kicsim? - kérdeztem. Elég rémült volt a hangja
- Liz-nek fájdalmai vannak.. Még korai lenne..
- Matt hol van?
- Messze dolgozik, nem érne oda, mennem kell!
- Hey, nyugodj meg! - állítottam meg egy percre, megöleltem - így nem vezethetsz!
- Igaz, le kell nyugodnom egy kicsit.. Mi van, ha vele is az történik, ami velem? - könnyes lett a szeme
- Ilyenre ne gondolj, tisztísd ki a fejed, ne gondolj rosszra!
- Oké- megpuszilt - Most megyek..
- Vigyázz magadra! - közben a zsebéből kiesett a cetli, amin a cím volt, és a tanár telefonszáma. Mialatt nem figyelt rám, egy pillanat alatt lefotóztam, majd vissza adtam neki.- Ezt elejtetted. - nyújtottam át a papírt.
- Köszi, szeretlek! - egy gyors puszira még vissza fordult, aztán indult is.Közben minden rosszat félretéve, bármennyire is sajnálom Liz-t, kezembe kellett vennem az irányítást.
Tárcsáztam Mr. Kitt telefonszámát.
-Hallo, Mr. Kitt?
- Igen, kivel beszélek?
- Andy Biersack vagyok, Emily barátja..tudnánk találkozni?
- Az kiadó épületről lenne szó igaz?
- Igen, mikor lenne jó önnek?
- Most ráérek, épp itt vagyok az ingatlannál.. Tudja a címet, vagy küldjem el?
- Tudom hol van, pár perc és ott leszek!- Szóval, mégegyszer tisztázzuk. Erről Emily ne tudjon. Szeretném őt meglepni.
- Természetesen. Ahogy maga kívánja fiatalember..
- Remek.. Csak mondja azt, hogy már megvette más.. Találjon ki valamit.
- Rendben van, megbeszéltük.
- Akkor, mennyivel tartozom? - kérdeztem, majd elővettem a csekkönyvem
- 53 ezer dollár.. - szétnézve a helyen, valóban megéri az árát.Megírtam a csekket, majd odaadtam.
- Minden köszönök! - nyújtotta át a kulcsokat.
- Sok sikert kívánok!Kézfogás után, már mentem is haza, hogy előkészüljek a meglepetéssel.
YOU ARE READING
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fanfiction| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...